معلم خصوصی تافل

اگر به دنبال یک معلم خصوصی تافل حرفه ای میگردید که کیفیت کلاس های خود را تضمین کند، در این مقاله همراه ما باشید .

همان طور که میدانید آزمون تافل یکی از مهم ترین آزمون های بین المللی است و برای کسانی که قصد مهاجرت و یا تحصیل در خارج از کشور را دارند بسیار سرنوشت ساز است چرا که این آزمون سطح زبان انگلیسی افراد را در مهارت های مختلف میسنجد.

دانشگاه های بزرگ جهان این آزمون را به عنوان اولین و مهم ترین معیار پذیرش دانشجویان در نظر می گیرند چرا که تمام معیارهای تافل بر اساس سطح زبان مورد نیاز دانشگاه های در نظر گرفته می شود.به همین دلیل است که به شما توصیه میشود برای آمادگی در آزمون تافل زیر نظر یک معلم خصوصی تافل متخصص باشید.

کلاس خصوصی تافل مجموعه MYPTE  دارای اساتید متخصص در حوزه ی آزمون های بین المللی است و تمام کلاس های آموزشی خود را بصورت خصوصی برگزار می نماید. در این کلاس ها هر زبان آموز تحت نظر یک استاد حرفه ای که خود آزمون تافل را با نمرات بالای ۹۸ سپری کرده است، آموزش خواهد دید.

تمام نکات و قلق های تست زنی و آزمون تافل را در اختیار زبان آموز قرار می دهد و چهار مهارت اصلی زبان آموز یعنی نوشتن (Writting) ، خواندن (reading)، صحبت کردن (speaking) و شنیدن (listining)  بطور همزمان تقویت می گردد.

روند کلاس های تدریس خصوصی تافل

  • تعیین سطح رایگان
  • برگزاری کلاس در هر مکان مثل منزل ، شرکت و…
  • انتخاب استاد توسط زبان آموز
  • ارزیابی مهارت های زبان آموز و بررسی نقاط ضعف و قوت
  • برنامه ریزی برای تقویت مهارت های ضعیف
  • معرفی تمام تکنیک های آزمون تافل به زبان آموزان
  • معرفی منابع معتبر تافل
  • ارزیابی پیشرفت زبان آموز در پایان هر جلسه

 

اگر شما جزو کسانی که میخواهید در فرصت محدود با سرعت بالا برای آزمون تافل آماده شوید کلاس خصوصی تافل بهترین راه ممکن است .این کلاس ها بسیار مورد استقبال زبان آموز است.

از مزایای مهم شرکت در تدریس خصوصی زبان میتوانیم به تعداد محدود زبان آموز اشاره کنیم . وجود معمولا یک شاگرد در کلاس تدریس خصوصی باعث تمرکز بیشتر استاد بر روی او میشود ، چیزی که در کلاس های عمومی امکان پذیر نیست.

استاد آنلاین تافل

معلم خصوصی آنلاین تافل

ما به شما این مژده را میدهیم که حتی اگر نمیتوانید به هر دلیلی در کلاس های حضوری ما شرکت کنید ، کلاس های آنلاین تافل پذیرای شما خواهد بود.

در کلاس های آنلاین تافل حتی در زمان و هزینه رفت و آمد صرفه جویی میشود  و به نفع زبان آموز است. پس برای شرکت در کلاس ها مهم نیست کجای ایران و حتی جهان زندگی می کنید.

فقط کافی است یک کامپیوتر و یا موبایل هوشمند به همراه یک خط اینترنت داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

۰۹۱۲-۳۱۰۹۸۵۶
۰۲۱-۲۶۴۲۱۳۵۲

آدرس : تهران – خیابان شریعتی – بلوار میرداماد

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *