ازمون ماک آیلتس تهران

همه متقاضیانی که خود را برای آزمون آیلتس آماده می کنند به سنجش توانایی های خود برای شرکت در این آزمون نیازمند هستند. این دسته از افراد بایستی به طور پیوسته و منسجم خود را در معرض آزمون قرار داده تا از سیر پیشرفت خود در جریان باشند. بدین منظور بهترین مسیر برای ارزیابی عملکرد زبان آموزان شرکت در آزمون ماک آیلتس است. این آزمون سوالات را شبیه سازی کرده و با هزینه بسیار اندکی می توان این آزمون را برگزار کرد و تجربه ای مشابه تجربه آزمون آیلتس را کسب کرد.

به این نوع آزمون ها، آزمون ماک (Mock Test) گفته می شود و هم اکنون توسط آموزشگاه ها و مراکز آزمون ماک برگزار می شود.

آزمون ماک چیست؟

ماک (MOCK) در لغت به معنای تقلیدی است و در واقع به آزمونی گفته می شود که شبیه آزمون اصلی آیلتس بوده و شرایط آن را داشته باشد. از این آزمون به منظور تعیین سطح زبان آموزان برای شرکت در آزمون اصلی آیلتس استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: آمادگی صد در صدی در آیلتس با شرکت در آزمون ماک آیلتس 

محل برگزاری آزمون ماک

تقریبا همه آموزشگاه های برگزار کننده دوره آیلتس، آزمون ماک را برگزار می‌کنند و علاقه مندان برای شرکت در این آزمون می توانند برای شرکت در این آزمون های به آن مراجعه کرده یا برای اطلاعات بیشتر با آن ها تماس برقرار کنند.

هزینه آزمون ماک

برای شرکت در این آزمون نرخ مصوبی وجود ندارد و تعیین نشده بلکه هریک از آموزشگاه های برگزار کننده این آزمون با توجه به شرایط خود هزینه را برای برگزاری این آزمون از زبان آموزان دریافت می کنند.

ازمون ماک آیلتس تهران

انواع آزمون های ماک

همان طور که آزمون آیلتس دو نوع آزمون دارد، آزمون ماک هم دارای دو نوع عمده است:

  • آزمون ماک آیلتس آکادمیک
  • آزمون ماک آیلتس جنرال

توجه داشته باشید در هنگام ثبت نام از تفاوت های این آزمون به صورت کامل اطلاع داشته باشید و بسته به نیاز خودتان در این آزمون شرکت کنید.

مزایای شرکت در آزمون ماک آیلتس

  • آمادگی ذهنی برای آزمون اصلی آیلتس
  • شناسایی نقاط قوت و ضعف
  • آشنایی با روش های تست زنی در آزمون اصلی آیلتس
  • کاهش ریسک قبول نشدن و صرف هزینه

آزمون ماک برای چه افرادی مفید است

شرکت در آزمون ماک به دانش کافی درباره نکات آزمون آیلتس نیاز دارد. همانطور که قبلا هم خدمت شما همراهان عزیز بیان کردیم، سطح دشواری این آزمون مشابه آزمون اصلی است. بنابراین شما به همان میزان نیاز به آشنایی با روش‌های تست‌زنی، دانش کافی زبان و مدیریت زمان دارید.

در ضمن می بایستی همان منابع آزمون آیلتس را مورد مطالعه قرار دهید و مهارت ها و دانش خود را در این زمینه بالا ببرید. این نکته را باید دانست که که اگر صرفا جهت آزمودن سطح زبان خود قصد دارید در آزمون ماک شرکت کنید، ما آن را به شما توصیه نمی‌کنیم. آزمون‌های دیگری هستند که برای داوطلبان عمومی زبان طراحی شده‌اند و می‌توانند نیاز شما را برطرف کنند.

نحوه برگزاری آزمون ماک

به‌صورت کلی آزمون ماک آیلتس به دو شکل آنلاین و کتبی برگزار می‌شود. البته در بین لیست کشورهایی که آزمون ماک را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند، نام ایران به چشم نمی‌خورد.

از این رو فعلا تنها گزینه برای شما عزیزان، شرکت در آزمون کتبی است. در این آزمون ماک آیلتس، سه بخش لیسنینگ، رایتینگ و ریدینگ به‌صورت کتبی و بخش اسپیکینگ به‌صورت رو در رو و با حضور ممتحن برگزار خواهد شد.

سخن پایانی

در پایان می توان این گونه نتیجه گیری کرد که همه شما عزیزان و علاقه مندان برای موفقیت در آزمون آیلتس و کسب امتیازات مورد نظر نیاز به آمادگی قبل از آزمون دارید. همچنین اصلی ترین اقدام برای دستیابی به این هدف شرکت در کلاس های آمادگی آیلتس است.

بدین منظور شما می توانید برای شرکت در کلاس های آمادگی آیلتس موسسه mypte  و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *