منابع آزمون PTE کدامند ؟

آزمون زبان PTE (کوتاه شده عبارت Pearson Test of English) مناسب برای دانشجویان و دانش‌آموزانی است که قصد ادامه تحصیل و مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند.

این آزمون همانند آزمون آیلتس (IELTS) و آزمون تافل (TOEFL) دارای اعتبار بین المللی بوده و در اکثر کشور ها برای اموری همچون ادامه تحصیل و مهاجرت مورد قبول است.

همچنین همانند آزمون آیلتس در آزمون PTE، هر چهار مهارت اصلی نوشتن، صحبت کردن، خواندن و گوش کردن مورد امتحان قرار می‌گیرند.

در این مطلب قصد داریم در مورد منابع آزمون PTE برای شما عزیزان صحبت کنیم و در واقع منابع مطالعاتی را خدمت شما معرفی کنیم، پس همراه ما باشید.

منابع آزمون PTE

بسیاری از متقاضیان آزمون PTE با این سوال مواجه می شوند که برای موفقیت در این آزمون از چه روشی استفاده کنیم ؟ ایا به سراغ آموزشگاه زبان برویم؟ آیا خودمان منابع را مطالعه کنیم؟ آیا از اساتید کمک بگیریم ؟

ما به شما هر سه را توصیه می کنیم و اکنون به شما بهترین منابع آزمون PTE  را معرفی می کنیم :

کتاب هایی که در ادامه معرفی می کنیم جز منابع اصلی و مورد تایید رسمی انتشارات PTE برای شرکت در آزمون هستند.  این کتاب‌ها را می توانید از کتاب فروشی ها بصورت حضوری و یا اینترنتی تهیه کنید.

منابع آزمون PTE کدامند ؟ کتاب راهنمای رسمی آزمون آکادمیک PTE انتشارات پیرسون

کتاب راهنمای رسمی آزمون آکادمیک PTE انتشارات پیرسون

این کتاب اطلاعات کاملی در مورد آزمون PTE در اختیار داوطلبان قرار می دهد که شامل ۲۰۰ تمرین به همراه پاسخنامه و نکات مورد نیاز برای شرکت در آزمون است.

این کتاب به عنوان منبع رسمی و جامع آزمون بوده که توسط انتشارات برگزار کننده آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

ویژگی های این کتاب:

  • وجود ۴ آزمون جامع به همراه جزئیات
  • سی دی صوتی برای تمرین مهارت های گفتاری و نوشتاری
  • پاسخنامه به همراه تحلیل و بررسی کامل نکات کلیدی
  • ارائه اطلاعات کامل در مورد آزمون
  • دادن کد دسترسی منحصر به فرد برای هر داوطلب

منابع آزمون PTE کدامند ؟ PTE برای سطح B1 و B2

کتاب دوره تخصصی PTE برای سطح B1 و B2

کتاب دوره تخصصی آزمون PTE برای کسانی که زمان بیشتری برای مطالعه و یادگیری دارند بسیار مناسب است. این منبع آزمون PTE شما را به صورت کامل آماده می کند. این کتاب به مباحث تخصصی و مواردی که شما برای موفقیت در آزمون نیاز دارید، می پردازد.

انتخاب سطح B1 و B2 بستگی به خودتان دارد. از مزیت های این کتاب می توان به ایجاد دسترسی به سایت myenglishlab (سایت تمرین و یادگیری آنلاین آزمون PTE) نیز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: نکاتی طلایی برای آمادگی در آزمون PTE

تمرین با آزمون های آفلاین

در برخی موارد ممکن است داوطلبان آزمون PTE علاقه ای به خرید کتاب های مذکور نداشته باشند، برای این دسته از افراد می توانیم آزمون های آفلاین وب سایت رسمی PTE را معرفی کنیم.

این آزمون ها هم شبیه سازی شده آزمون اصلی بوده و هم می توانید به صورت رایگان آن را دانلود کنید. سپس بدون نیاز به حضور شخص یا اینترنت (به صورت آفلاین) مشغول به حل آزمون‌ها شوید.

نرم افزار تمرین رسمی آزمون علمی PTE

از دیگر منابع مطالعاتی و روش های یادگیری می توان به نرم افزار PTE اشاره کرد که علاقه مندان می توانند نرم افزار تایید شده و رسمی PTE را بر روی تلفن همراه یا کامپیوتر خود نصب کنند. این نرم افزار برنامه درسی، فعالیت‌ها و تمرین‌ها و اطلاعات مفیدی در مورد آزمون در اختیارتان قرار می‌دهد.

در مطلب سعی کردیم اطلاعاتی را در رابطه با منابع آزمون PTE در اختیار شما قرار دهیم، اگر شما عزیزان منابع دیگری را می شناسید در انتهای این مطلب آن را برای ما بازگو کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *