تدریس خصوصی زبان انگلیسی بازرگانی

تدریس اگر قصد دارید فعالیت های تجاری خود را در سطح جهانی گسترش دهید و یا میخواهید در کشور های خارجی پذیرش شغلی شوید  باید تسلط کافی بر روی زبان انگلیسی خود داشته باشید و این مساله امری ضروری و مهم است . امروزه بسیاری از شرکت های خصوصی برای برقراری ارتباط در تجارت خود، به زبان انگلیسی بازرگانی نیازمندند که مجموعه مای پی تی ای این فرصت را برای شما فراهم کرده است. در دوره های آموزش تدریس خصوصی زبان انگلیسی بازرگانی( تجاری) ما به آموزش اصطلاحات و مکالماتی که در یک جلسه تجاری بین بازرگانان رد و بدل می شود و همینطور آموزش مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی می پردازیم. روش های منحصر به فرد اساتید ما باعث کیفیت بالا کلاس ها و دوره های آموزشی میشود.

دوره های تدریس خصوصی زبان انگلیسی بازرگانی مجموعه مای پی تی ای  علاوه بر مهارت های ریدینگ ، لیسنینگ ، اسپیکینگ  و رایتینگ شامل موارد زیر میباشد:

-واژگان بازرگانی

-اصطلاحات بازرگانی

-اختصارات بازرگانی

-مکاتبات بازرگانی

-نحوه مذاکره بازرگانی و فنون مذاکره

-قوانین بازرگانی

-عقد قراردادهای بین شرکتی

-آمادگی آزمون بین المللی دانشگاه کمبریج

و غیره

تدریس خصوصی زبان انگلیسی بازرگانی

کار و تجربه در زمینه ی تجارت ، این امکان را به مدرسان مجرب ما  می دهد تا لغات و اصطلاحات درست و رایج زبان تجارت را در دنیای واقعی تجارت و به دور از کتاب ها و جزوات صرفا آکادمیک آموزش دهند.

از آنجایی که هدف زبان آموزان از شرکت در این کلاس ها واقعا یادگیری زبان انگلیسی است پس با انگیزه بیشتری یادگیری را آغاز میکنند. بعضی افراد انگلیسی تجاری را برای نوشتن نامه تجاری می خواهند و بعضی افراد به دنبال یادگیری انگلیسی در سفر های تجاری  هستند. شرکت در مذاکرات تجاری و انجام مکالمات تلفنی به انگلیسی از دیگر اهداف زبان آموزان تجاری می باشد.

نحوه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بازرگانی (تجاری) مجموعه ما بر طبق اصول آموزشی روز و با برنامه‌های از قبل پیش بینی شده بین استاد و مدیریت آموزشی است.

مجموعه مای پی تی ای علاوه بر دوره های تدریس خصوصی زبان انگلیسی بازرگانی ( تجاری) ، دوره های تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی ، آیلتس ، تافل و پی تی ای را برگزار میکند.کلاس ها با توجه به شرایط زبان آموز در هر ساعت و مکانی که تمایل داشته باشند برگزار میشود.

برای اظلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲-۳۱۰۹۸۵۶
۰۲۱-۲۶۴۲۱۳۵۲

آدرس : تهران – خیابان شریعتی – بلوار میرداماد