کسب درامد از زبان انگلیسی

بسیاری از افراد از سطح علمی بالایی در زبان انگلیسی برخوردار هستند ولی هنوز نتوانسته اند شغلی مناسب برای خود پیدا کنند . شما میتوانید با کمک این مهارت جایگاه شغلی خود را تغییر و یا حتی ارتقا دهید. کسب درآمد از زبان انگلیسی با روش های مختلفی امکان پذیر است که در ادامه به بررسی هر یک میپردازیم تا شما بتوانید شغل مورد نظر خود را پیدا کنید و درامد زایی داشته باشید .

۱- اTranscription

در مقالات قبلی در مورد تکنیک ترنسکرایپ صحبت کرده ایم و از مزایای این روش برای تقویت مهارت لیسنینگ گفته ایم .  اگر شما در مهارت لیسنینگ قوی هستید میتوانید از طریق ترنسکرایپ کسب درامد داشته باشید . به این صورت که شما باید محتویات فایل صوتی را به خوبی گوش دهید و به متن تبدیل کنید .معمولا خبرگزاری ها به افرادی که کار Transcription  را انجام میدهند نیاز دارند تا مصاحبه های خارجی را ترنسکرایپ و سپس ترجمه کنند .

۲- ترجمه فیلم و مدیا

شما میتوانید فیلم های پرفروش دنیا و یا حتی فیلم های آموزشی را ترجمه کنید و به فروش برسانید . همچنین شما میتوانید این فیلم ها را در یوتیوب بارگزاری کرده و به ازای هر کلیک و یا نمایش مبلغی را دریافت کنید و حتی از این طریق تبلیغات داشته باشید. خبر خوب این بعضی از سرویس های اشتراک ایرانی مانند نماشا و آپارت نیز امکان درامد زایی را برای شما فراهم کردند.

۳- تولید محتوا

امروزه با توجه به پیشرفت اینترنت، تولید محتوا در سایت ها به یکی از پردرامد ترین شغل ها تبدیل شده است ، شرکت هایی در این بین وجود دارند که نیازمند فردی برای تولید محتوای انگلیسی هستند و یا کسی را میخواهند که بتواند سایت های خارجی را ترجمه کند و محتوا را در سایت آنها انتشار دهد . اگر مهارت خوبی در نوشتن دارید این شغل میتواند مناسب شما باشد ، چه بسا آن که بعدها میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی بین المللی همچون لینکدین با کارفرمای خارجی همکاری کنید.

کسب درآمد از زبان انگلیسی

۴- تولید پادکست

آموزش از طریق پادکست ها بسیار متداول شده به صورتی که افراد میتوانند در حال رانندگی ، پیاده روی و …  به پادکست ها گوش دهند و اطلاعات مفیدی کسب کنند . به دلیل این استقبالی که در سال های اخیر دیده شده ما به شما پیشنهاد میکنیم که به تولید فایل های صوتی مربوط به حوزه های مختلف بپردازید تا افراد بتوانند با گوش دادن به شما زبان انگلیسی خود را تقویت کنند و شما درامد داشته باشید.

برای تولید پادکست اصلا لازم نیست هزینه‌ای را صرف خرید میکروفون‌های پیشرفته و سایر تجهیزات گران‌قیمت کنید. برای ضبط صدای خود می‌توانید از Voice Recorder های گوشی‌های همراه‌تان استفاده کنید و اگر دوست دارید کیفیت صدای ضبط شده خود را افزایش دهید می‌توانید از نرم‌افزار Easy Voice Recorder برای سیستم عامل‌های اندروید و Voice Recorder Free برای سیستم عامل‌های IOS استفاده کنید.

 ۵- انجام کپی رایتینگ (Copy Writing)

شما در این روش از کسب درآمد از زبان انگلیسی میتوانید متن های تبلیغاتی فوق العاده بنویسید به صورتی که مخاطبان به استفاده از محصولات و یا خدمات یک شرکت ترغیب شوند و تعامل با وب سایت افزایش پیداکند و در نهایت مخاطبان بیشتری جذب شود.

۶- راه اندازی وب سایت آموزشی

شما میتوانید یک وب سایت آموزشی راه اندازی کنید و در آن پادکست ، ترجمه ، آموزش گرامر و … قرار دهید . اگر وب سایت شما مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد ، ترافیک سایت شما زیاد میشود و مخاطبانتان زیاد میشود و شما میتوانید در سایت خود ویدیو های آموزشی را به فروش برسانید و تبلیغات قرار دهید.

کسب درآمد از زبان انگلیسی

۷- استفاده از شبکه های اجتماعی

یکی از سریع ترین و در دسترس ترین راه های برای کسب درآمد از زبان انگلیسی استفاده از شبکه های اجتماعی است . شما میتوانید فیلم های آموزشی کوتاه ، کلیپ های انگلیسی همراه با ترجمه و … در کانال و یا پیج خود قرار دهید تا علاقه مندان به شما از آن ها استفاده کنند و مخاطبانتان زیاد شود.

 

۸-برگزاری کلاس آنلاین

با توجه به شیوع ویروس کرونا از کلاس های آنلاین بسیار اسقبال شده است . شما میتوانید در خانه و بدون این که هزینه رفت و آمد دهید کلاسهای آموزشی آنلاین زبان انگلیسی برگزار کنید . فقط کافیست به مطالب و موضوعات تسلط داشته باشید.

کسب درآمد از زبان انگلیسی

۹- راهنمای گردشگران

کشور ما یکی از کشورهای توریستی است که گردشگران زیادی دارد به همین دلیل به یک فرد که توانایی برقرای ارتباط با این افراد را داشته باشیم ، نیاز خواهیم داشت . از همین رو فرصت خوبی فراهم شده تا کسانی که سطح زبانشان خوب است به عنوان راهنمای گردشگران استخدام شوند .فقط کافیست به سفر و ارتباط با افراد مختلف علاقه داشته باشید .

۱۰-  تدریس خصوصی و گروهی

یکی از شغل هایی که از قدیم افراد بعد از یادگیری انگلیسی به سراغش میرفتند ، تدریس است . شما میتوانید در آموزشگاه های زبان انگلیسی مشغول شوید و هم میتوانید خودتان کلاس های تدریس خصوصی برگزار کنید .برای این شغل باید ۴ مهارت زبان انگلیسی شما یعنی لیسنینگ ، رایتینگ ، ریدینگ و اسپیکینگ و مهارت ارتباطی شما قوی باشد و توانایی برگزاری کلاس های جذاب و خلاقانه را داشته باشید .

کسب درآمد از زبان انگلیسی

۱۱ – ترجمه کتاب

در این روش از راه های کسب درآمد از زبان انگلیسی شما باید به دنبال کتاب های جدید و پرفروش دنیا باشید و سعی نکنید که هر کتابی را ترجمه کنید .برای این کار میتوانید از سایت های انگلیسی فروش کتاب کمک بگیرید و پرفروش ترین های ماه های گذشته را بررسی کنید . این شغل مترجمی بسیار جذاب بوده و شما میتوانید در خانه این کار را انجام دهید .

 

بیشتر بخوانید : چگونه یک متن را به صورت حرفه ای ترجمه کنم؟

 

۱۲- همکاری با وب سایت های خبری

میتوانیم بگوییم که وب سایت های خبری میتوانند یک گزینه مناسب برای شما باشند چراکه نیمی از خبر ها مربوط به کشور های خارجی میشود و آن ها نیازمند شخصی برای ترجمه متونشان هستند .پس از این بازار غافل نشوید.  این وب‌سایت‌ها فرصت خوبی برای مترجم‌ها فراهم می‌کنند که از مهارت خود در زبان انگلیسی استفاده کنند و کسب درآمد کنند.

۱۳ – ترجمه تخصصی و دانشگاهی

این روزها دانشجویان بازار ترجمه را داغ تر هم کرده اند ، آنها به دنبال جدید ترین مقالات انگلیسی هستند که سطح علمی خود را بالا ببرند و در پروژه ها از آن استفاده کنند . به همین دلیل برای ترجمه حتما به شخصی متخصص نیاز دارند که با اصطلاحات آن رشته آشنا باشد .شما میتوانید از این فرصت کمک بگیرید و این کار را به عهده بگیرید.

کسب درآمد از زبان انگلیسی

۱۴- مترجم همزمان

یکی از سخت ترین کارها مترجمی همزمان است . در شبکه های خبری که دو نفر باید به صورت همزمان با هم صحبت کنند فردی در این میان صحبت های فرد خارجی را گوش میدهد و باید همزمان آن را برای بینندگان ترجمه کند که این کاری بسیار سخت است و نیازمند تمرکز بالا است ولی درامد بسیار بالایی دارد .

امیدورام این مطلب برای شما مفید بوده باشد و لذت برده باشید. اگر هنوز در زبان انگلیسی مهارت کافی ندارید و میخواهید مهارت های خود را تقویت کنید میتوانید در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه مجموعه ما شرکت کنید .

تماس

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .
۰۹۱۲-۳۱۰۹۸۵۶
۰۲۱-۲۶۴۲۱۳۵۲

آدرس : تهران – خیابان شریعتی – بلوار میرداماد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *