معرفی اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

ممکن است زبان آموزان به دلیل هزینه بالا کلاس ها و یا نداشتن وقت کافی نتوانند در کلاس های زبان انگلیسی شرکت کنند.به همین دلیل بسیاری از افراد با تهیه کتاب ، پادکست ها و جزوات مختلف سعی میکنند به صورت خودآموز به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند. در همین حین بسیاری از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی تولید شده اند که شما میتواند در هر جایی که هستید با داشتن یک تلفن همراه هوشمند یادگیری زبان را شروع کنید . امروز به معرفی اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی میپردازیم تا بتوانید آن ها را نصب کنید و زبان خود را تقویت کنید.

۱- اپلیکیشن رزتا استون

زبان آموزان مختلف در سراسر جهان میتوانند این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند .این اپلیکیشن بسیار قدیمی است و هرسال توسط متخصصین زبان انگلیسی آپدیت میشود و نسخه های جدید آن به بازار عرضه میشود. برنامه درسی در این اپلیکیشن به گونه ای است که از متد immersion یا غوطه وری در زبان انگلیسی استفاده می کند. حتی وب سایت مجله کامپیوتر (Pcmag) و تاپ تن هم این نرم افزار را جزو انتخاب های اولیه خود در این زمینه قرار داده اند.

اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

۲- اپلیکیشن لرنیت

اگر به دنبال یک اپلیکیشن ایرانی میگردید که بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید به سراغ اپلیکیشن لرنیت بروید. این اپلیکیشن محبوب شامل آموزش واژگان، گرامر، مکالمه و … است و کار کردن با آن بسیار راحت می باشد.

توجه داشته باشید این اپلیکیشن فقط برای نسخه های اندروید موجود است.

اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

۳- اپلیکیشن دولینگو

مساله ای که این اپلیکیشن را برای بسیاری از کاربران محبوب کرده این است که بسیاری از امکانات آن رایگان است و این که یادگیری زبان توسط این نرم افزار با جنبه سرگرمی همراه است که برای بسیاری بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی است.همچنین کلمات و موضوعات پایه ای در زبان در این نرم افزار نسبتا مناسب توضیح داده شده اند.

این اپلیکیشن  چندین زبان مختلف مانند انگلیسی، فرانسوی، اسپانیولی، آلمانی، پرتغالی، روسی، ترکی، ایتالیایی، سوئدی، نروژی، دانمارکی را آموزش میدهد.  به‌ وسیله این اپلیکیشن با صرف روزانه ۲۰ دقیقه قادر خواهید بود جملات ساده را بیان کنید.

در این اپلیکیشن لغات جدید معمولا به‌صورت تصاویر به شما آموزش داده می­‌شوند. به این صورت که بعد از حدوداً یک هفته بعد از یادگیری لغات جدید  از کلماتی که در آن‌ها ضعیف‌تر بوده‌اید تمرینات جدیدی ارائه می‌کند.

به این روش با چند بار تمرین و تکرار میتوانید به راحتی کلمات را به خاطر بسپارید. این اپلیکیشن را به‌شدت به افرادی که در زبان انگلیسی متوسط هستند و مایلند زبان های دیگر هم فرا بگیرند توصیه می‌کنم.

اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

 

 

بیشتر بخوانید : جعبه لایتنر روش برای حفظ سریع لغات

 

۴- اپلیکیشن واژه آموز

حتما با دو کتاب معروف ۵۰۴ و ۱۱۰۰  آشنا هستید. این اپلیکیشن ساده و کوچک از این دو منبع برای آموزش های خود استفاده کرده است . واژه آموز لغات کلیدی زبان انگلیسی را به صورت درس به درس و به کمک نمودارهای یادگیری و فلش‌کارت آموزش می‌دهد.

معرفی اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

۵- اپلیکیشن آموزش انگلیسی با موسیقی چکامه

در بسیاری از آموزشگاه ها و کلاس های زبان انگلیسی به زبان آموزان پیشنهاد میشود که زبان انگلیسی را به همراه موسیقی یاد بگیرند. این اپلیکیشن ایرانی مخصوص این افراد است . این اپلیکیشن علاوه بر آهنگ ، متن و ترجمه آن را برای شما می آورد و شما به راحتی میتواند با متن مورد نظر نگاه کرده و آهنگ را گوش دهید. متاسفانه این اپلیکیشن دارای نسخه آیفون نمی باشد.

معرفی اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

۶- اپلیکیشن Hello English

یکی از اپلیکیشن های کاربردی که امتیاز بالایی در گوگل استور د اپ استور دارد hello English  است. این اپلیکیشن از زبان فارسی پشتیبانی میکند و نیاز به اینترنت ندارد. به همین دلیل است که بسیاری از فارسی زبانان از این اپلیکیشن استفاده میکنند.

معرفی اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

۷- نصرت (یادگیری سریع با تاکید بر مکالمه)

دروس در این سیستم به صورت فایلهای تصویری آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش کردن و دیدن این فایلهای تصویری دارید. در این آموزش با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت

شنیدن و دیدن همزمان دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می خواهد ‏(‏تکرار برخی از جملات و لغات‏)‏که خود این مسآله برای شما لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

۸-  MindSnacks

محیط این اپلیکیشن کاربری ساده  است. برای یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید از بخش لغات SAT این اپلیکیشن استفاده کنید. درگذشته اگر قصد آن را داشتید که امتیاز بالایی در آزمون SAT کسب کنید، می‌بایست به فهرست بلند بالای کلمات SAT مراجعه می‌کردید. اما این موضوع کمی خسته‌کننده بود و این احساس در شما به‌وجود می‌آمد که درحال مطالعه یک دیکشنری پر از لغات هستید.

با بازی و کنار هم قرار دادن لغات شما این کلمات را می آموزید .  یادگیری لغات جدید اگر به‌اندازه کافی انگیزه داشته باشید راحت‌تر خواهد بود و این اپلیکیشن یادگیری زبان به شما در این زمینه کمک می‌کند.

معرفی اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

 

بیشتر بخوانید : بهترین روش یادگیری لغات انگلیسی

 

۹– Memrise

اپلیکیشن یادگیری زبان Memrise اندکی مشابه MindSnacks است و تمرکز آن برروی یادگیری لغات زبان انگلیسی است. اما برخلاف MindSnacks این اپلیکیشن با استفاده از بازی‌ها به شما آموزش نمی‌دهد و به‌جای آن از روش‌های خلاقانه و جالبی برای یادآوری کلمات استفاده می‌کند.

شما اگر مطلبی را به روش سرگرم‌کننده‌ای بخوانید به احتمال بیشتری در حافظه‌ی شما خواهد ماند. جالب است بدانید که دوره‌های آموزشی این اپلیکیشن به‌وسیله‌ی کاربران ساخته می‌شود و درنتیجه می‌توانید روش یادگیری دیگران را در یادگیری زبان انگلیسی متوجه شوید.

در این اپلیکیشن بیش از ۱۳ صفحه از دوره‌های آموزشی رایگان برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد، از دوره‌های ساده مانند «افعال بی‌قاعده‌ی زبان انگلیسی» تا دوره‌های سخت‌تر مانند «افسانه‌ی دو شهر» اثر چارلز دیکنز را خواهید دید.

بسیاری از یادگیرندگان زبان انگلیسی یادگیری کلمات جدید را سخت‌ترین بخش آن می‌دانند. با اپلیکیشن Memrise کلمات زبان را به‌راحتی به‌خاطر بسپارید.

همچنین مسیر یادگیری خود را دنبال خواهید کرد. به این شکل که وقتی معنی کلمه‌ای را که آموخته‌اید فراموش کنید فقط کافی‌ است به عقب بازگردید و نگاهی به آن بیندازید.

این اپلیکیشن یک راه بسیار کارآمد و سرگرم‌کننده برای یادگیری لغات زبان انگلیسی است. فرقی نمی‌کند مبتدی هستید یا متبحر، اگر قصد یادگیری کلمات انگلیسی بیشتری را دارید، این اپلیکیشن یادگیری زبان را از دست ندهید.

معرفی اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

۱۰- Busuu

Busuu یکی دیگر از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی است که به تقویت مکالمه بسیار کمک میکند. در این برنامه شما با افراد انگلیسی زبان صحبت می‌کنید و می‌توانید مهارت صحبت کردن انگلیسی خود را افزایش دهید و این یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت مهارت گفتاری زبان انگلیسی است.

اگر به صحبت‌کردن با افراد انگلیسی زبان علاقه‌مند هستید و می‌خواهید مهارت گفتاری خود را بهبود ببخشید، اپلیکیشن Busuu یکی از بهترین‌هاست.

معرفی اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

۱۱- اپلیکیشن Drops

اپلیکیشن Drops مناسب کسانی است که قصد دارند دایره‌ی لغات خود را ارتقا دهند، این برنامه لغات را از طریق طراحی مینیمال اشکال و بازی به شما آموزش می‌دهد، در روز پنج دقیقه از وقتتان را به این برنامه اختصاص دهید تا چند کلمه یاد بگیرید. این برنامه توانسته از وب سایت‌های نقد و بررسی مانند Cnet نمرات بسیار خوبی دریافت کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که نسخه‌ مود شده‌ این برنامه را دریافت کنید تا به تمامی درس‌های این برنامه دسترسی پیدا کنید.

معرفی اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

۱۲- اپلیکیشن Tandem

در بسیاری از موارد شما برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی و همچنین داشتن لهجه مناسب باید با افراد بومی آن منطقه صحبت کنید . در این اپلیکیشن این امکان برای شما فراهم شده است . شما به وسیله این برنامه می توانید زبان مورد نظر خود را با صحبت کردن با افراد بومیِ همان زبان تقویت کنید!

از آن جایی که زبان انگلیسی بسیار فرار است؛ اگر کسی را نداشته باشید که با او مکالمه کنید و یا امکان سفر خارجی برایتان فراهم‌ نباشد، سریعتر از چیزی که فکر می کنید معانی لغات از یادتان خواهد رفت. سرویس Tandem دارای انجمنی با بیش از ۲ میلیون عضو است که می‌خواهند زبان خارجی مورد نظر خود را با کمک افراد زبان اصلی یاد بگیرند.

این اپلیکیشن قابلیت چت با امکان ارسال پیام‌ های صوتی و تصویری را برای شما فراهم خواهد کرد. در این برنامه، قابلیت چت سرویس واتس اپ و سرویس ترجمه همزمان گوگل بکار برده شده‌ است.

معرفی اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

 

در این مطلب به معرفی اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی پرداختیم .امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *