کلاس خصوصی PTE

با توجه به اینکه کسب نمره قبولی در آزمون آیلتس کمی سخت شده بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت دارند به شرکت در آزمون PTE روی آورده اند. برای آمادگی در آزمون PTE لازم است. پس از انجام تعیین سطح زبان انگلیسی و تعیین سطح مهارت های PTE و اعلام نمره درخواستی به صورت شفاهی و یا ارسال درخواست مشاوره ما میتوانیم پیش بینی کنیم که چه مدت زمانی لازم است تا شما به نمره درخواستی خود دست پیدا کنید. اگر زبان آموز عجله داشته باشد و یا نیاز داشته باشد که در کلاس خصوصی PTE شرکت کند میتواند در دوره های تدریس خصوصی PTE مجموعه Mypte شرکت کند.

شرکت در کلاسهای گروهی به گونه ای است که مدرس نمیتواند به صورت ویژه بر روی یک زبان آموز تمرکز کند و اساسا این امکان وجود ندارد که در یک کلاس که از زبان آموزان مختلف با سطوح یادگیری مختلف تشکیل شده است مطلبی یکسان از نظر یادگیری برای همه ی زبان آموزان سخت به نظر برسد. و نیز امکان ندارد که یک مدرس بتواند از نظر سطح و کیفیت آموزش برای هر زبان آموز حاضر در کلاس به صورت یکسان عمل کند و با توجه به توانایی های تک تکشان به آنها آموزش دهد.

اما شرکت در کلاس خصوصی کاملا متفاوت با کلاسهای گروهی است. چرا که در کلاس خصوصی PTE مدرس می تواند تمام توجه خود را به یک زبان آموز معطوف کند که این مسئله خود به تنهایی باعث میشود دانش آموز بهره زیادی از شرکت در کلاس ببرد.

هر دوره آموزشی می تواند با توجه به سطح و نیاز زبان آموز تنظیم شود و مشکلاتی که برای فرد به وجود می آید را می توان به صورت دقیق و متمرکز مورد بررسی قرار داد و تا رفع کامل آن مشکل زمان کافی وجود دارد.

در کلاس خصوصی مناسب مدرس تا مطمئن نشود که زبان آموز مطلبی را بطور کامل یاد گرفته است از روی مطلب نخواهد گذشت.

تدریس خصوصی آنلاین PTE

مدرسان مجموعه MYPTE  این امکان را برای شما فراهم کردند که در صورتی که نمیتوانید در کلاس های حضوری شرکت کنید ، در کلاس های مجازی و آنلاین ما حضور داشته باشید.این تدریس خصوصی آنلاین PTE  همانند همان کلاس های حضوری است و همان مطالب تدریس خواهد شد ، با این تفاوت که شما در هر مکانی که باشید میتوانید با استادتان ارتباط برقرار کنید.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲-۳۱۰۹۸۵۶
۰۲۱-۲۶۴۲۱۳۵۲

آدرس : تهران – خیابان شریعتی – بلوار میرداماد

[yasr_visitor_votes size=”large”]