آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان

یکی از موثر ترین راه های یادگیری زبان انگلیسی گوش دادن به موسیقی و آهنگ های مختلف است . این روش در عین حال موثر و سرگرم کننده است . اگر شما جزو افرادی هستید که از موسیقی لذت میبرید این روش برای شما بسیار عالی و کاربردی خواهد بود.  در این مقاله به معرفی بهترین خواننده ها و ۲۰ آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان انگلیسی میپردازیم .

بهترین آهنگ ها برای یادگیری زبان

  • آهنگ انگلیسی Hello از adele

این آهنگ در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ منتشر شده است. این آهنگ یکی از پرفروش ترین اهنگ ها شد. آهنگ hello به دلیل ریتم آرام و تلفظ واضح اشعار و کلمات، یکی از آهنگ های بسیار مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی است.

آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان

 

  • آهنگ انگلیسی My Heart Will Go On از سلین دیون

آهنگ My Heart Will Go On مربوط به فیلم تایتانیک است. این فیلم عاشقانه و حماسی است. خواننده این آهنگ سلین دیون می باشد و آهنگی بسیار مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی است.

آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان انگلیسی

 

  • آهنگ انگلیسی Miss You از انریکه ایگلسیاس

آهنگ Miss You یکی از آهنگ های زیبا از انریکه ایگلسیاس است که آهنگی بسیار مناسب برای تقویت زبان انگلیسی است .میتوانید این آهنگ را دانلود کنید و از یادگیری زبان لذت ببرید.

آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان

 

  • آهنگ انگلیسی Ain’t No Reason  از  Brett Dennen

Brett Dennen  یکی از خواننده‌های معروف آمریکایی است که از سال ۲۰۰۴ فعالیت حرفه‌ای خود را شروع کرده. او در این آهنگ بسیار ملایم و ساده، که سال ۲۰۱۳  منتشر شده، از شرایط دنیا گلایه می‌کند و عشق راه چاره تمام مشکلات انسان‌ها می‌داند.

این ترانه  به خاطر روان بودن و این که آرام صحبت میکند برای زبان آموزان سطح مبتدی بسیار مناسب است. کلمات و عبارات سخت استفاده نمیکند به همین دلیل سختی متوسطی دارد.

آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان

 

  • آهنگ انگلیسی Jenny of Oldstones کاری از گروه Florence and the Machine

اگر سریال بازی تاج و تخت را نگاه کرده باشید ، حتما این آهنگ را شنیده اید. ااین ترانه، داستان یکی از شخصیت‌های دنیای خیالی این سریال به نام Jenny است. او رعیتی اهل شهر Oldstones بود که شاهزاده‌ای به او علاقه‌مند می‌شود و برای ازدواج با Jenny از حق خود برای رسیدن به پادشاهی می‌گذرد. گروه انگلیسی Florence and the Machine این آهنگ را در نهایت زیبایی اجرا کرده‌اند.

این آهنگ ملایم ، متن بسیار ساده‌ای دارداز لحاظ کلمه‌ها و عبارت‌هایی که در متن شعر به کار می‌روند، این ترانه ساده است و برای زبان‌آموزان مبتدی و متوسط ایده‌آل به حساب می‌آید زیرا خواننده تمام کلمه‌ها را کامل و درست ادا می‌کند. توصیه می‌کنیم این شعر را حفظ کنید و همراه با آن بخوانید تا هم اسپیکینگ خود را تقویت کنید و هم لهجه بهتری داشته باشید.

آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان

 

 

یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ چگونه است؟

 

  • آهنگ انگلیسی ABC از جکسون فایو

گروه جکسون فایو که بعدها نام خود را به جکسونز تغییر دادند از بزرگترین پدیده‌های موسیقی دهه ۷۰ میلادی در آمریکا به شمار می‌روند. آلبوم‌های این گروه جزو پرفروش‌ترین آلبوم‌ها است. برای تقویت لهجه آمریکایی خود می‌توانید به آهنگ‌های گروه جکسون فایو گوش دهید. آهنگ ABC این گروه از اولین آهنگ‌های منتشرشده آن‌ها بود. این آهنگ به مدت یک ماه در صدر آهنگ‌های پرطرفدار زمان خود بود.

آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان

 

  • آهنگ انگلیسی Always on my mind از الویس پریسلی

پریسلی از موفق‌ترین خوانندگان قرن بیستم آمریکا است. بسیاری از آهنگ‌های او در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد. الویس پریسلی دارنده لقب سلطان راک اند رول است. برای تقویت لهجه آمریکایی خود می‌توانید به آهنگ‌های الویس پریسلی گوش دهید. آهنگ  always on my mind یک آهنگ کانتری است. اصل آهنگ را خواننده دیگری خوانده‌است اما بازخوانی‌های فراوانی از روی آن انجام شده‌است. نسخه‌ای که الویس پریسلی خوانده یکی از بهترین ورژن‌های این آهنگ است.

آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان

 

  • آهنگ انگلیسی And I love her از گروه بیتلز

بیتلز یک گروه راک انگلیسی است. پس اگر می‌خواهید لهجه بریتانیایی (بریتیش) خود را تقویت کنید، به آهنگ‌های راک این گروه گوش دهید. بیتلز پرفروش‌ترین و بزرگترین گروه موسیقی در جهان است. آهنگ and I love her یکی از اهنگ‌های جذاب و پرطرفدار این گروه است. به دلیل ریتم آرام آهنگ به‌راحتی می‌توانید متوجه کلمه‌های آن شوید و خواننده را همراهی کنید.

آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان

 

  • I heard it through the grapevine  از ماروین گی

ماروین گی یک خواننده آمریکایی است. اشعار آهنگ های او مفهوم های عمیق و زیبایی دارند، به همین دلیل برای حفظ کردن و هم خوانی با خواننده جذاب هستند.

آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان

 

  • Every breath you take از گروه پلیس

این آهنگ برای تقویت لهجه بریتانیایی به شما کمک می‌کنند. تک آهنگ every breath you take پرطرفدارترین آهنگ سال ۱۹۸۳ در تمام کشورهای انگلیسی زبان شناخته‌شد. در بیست‌وششمین مراسم جایزه گرمی نامزد بهترین آهنگ سال، بهترین آهنگ پاپ و بهترین ضبط سال شد. ریتم آرام این آهنگ تشخیص صحیح کلمه ها را ساده میکند.

آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان

 

 

بیشتر بخوانید : معرفی جذاب ترین فیلم ها برای یادگیری زبان انگلیسی

 

  • آهنگ انگلیسی  The lazy song از برونو مارس

برونو مارس یک خواننده آمریکایی است. آهنگ the lazy song یکی از آهنگ های اولین آلبوم رسمی است که برونو مارس در سال ۲۰۱۰ منتشر کرد. این آهنگ یکی از پرفروش ترین آهنگ های سال ۲۰۱۰ در سراسر جهان بود. مارس این آهنگ را برای تنبل ها خوانده است! اگر تنبل هستید با این آهنگ انگلیسی را یاد بگیرید!

آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان

 

  • یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ Formation از بیانسه

بیانسه یک خواننده آمریکایی و از خوانندگان پرفروش تاریخ موسیقی است. آهنگ formation یکی از آهنگ‌های ششمین آلبوم بیانسه است. این آهنگ محبوب‌ترین آهنگ جستجوگر گوگل در سال ۲۰۱۶ شناخته شده‌است. Formation نامزد عنوان بهترین آهنگ سال جایزه گرمی نیز شده‌است. این آهنگ اندیشه‌های سیاسی مستحکمی در نشان دادن نقش مثبت سیاه‌پوستان آمریکایی دنبال می‌کند.

آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان

 

  • Can’t stop the feeling از جاستین تیمبرلیک

جاستین تیمبرلیک یک خواننده پاپ آمریکایی است. آهنگ can’t stop the feeling نامزد بهترین آهنگ سال جایزه گرمی شد. این آهنگ جزو آهنگ‌های محبوب اپل شناخته می‌شود. در هفته اول انتشار بیش از ۳۷۰هزار دانلود از سراسر دنیا داشت.

آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان

 

  • آهنگ انگلیسی What about us از پینک

پینک یک خواننده آمریکایی است. آهنگ what about us یکی از آهنگ‌های محبوب در سراسر دنیاست. این آهنگ نامزد بهترین آهنگ پاپ در شصتمین جایزه گرمی بود.

 

 

بیشتر بخوانید :  یادگیری زبان انگلیسی با فیلم چگونه است؟

 

 

  • آهنگ انگلیسی Here از آلیسیا کارا

اگر قصد آشنایی با فرهنگ و لهجه کانادایی را دارید، آلیسیا کارا این‌جاست تا به شما کمک کند! آهنگ here برعکس بسیاری دیگر از آهنگ‌ها یک شروع جنجالی نداشت، بلکه آرام آرام دیده و شنیده شد و سیری صعودی به سمت صدر فهرست آهنگ‌های محبوب را پیمود.

آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان

 

  • آهنگ انگلیسی Shape of you از اد شیرن

اد شیرن یک خواننده انگلیسی است که می تواند به تقویت لهجه بریتیش شما کمک کند! آهنگ shape of you در ۴۴ کشور آهنگ محبوب شناخته شد. این آهنگ پاپ بهترین آهنگ سال در شصتمین دوره جایزه گرمی شد. همچنین بهعنوان بهترین آهنگ سال ۲۰۱۷ در انگلستان انتخاب شد.

بهترین آهنگ برای تقویت زبان

 

  • آهنگ انگلیسی Only you از سلنا گومز

در میان لیست آهنگ های مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی، جای آهنگی از سلنا گومز برای

طرفداران او خالی بود. آهنگ only you  را اولین بار یک خواننده بریتانیایی به نام وینس کلارک اجرا کرد، پس از آن بازخوانی های فراوانی از آن شد. یکی از این بازخوانی ها آهنگ سلنا گومز است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است.

آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان انگلیسی

 

  • آهنگ انگلیسی Malibu از مایلی سایرس

مایلی سایرس یک خواننده آمریکایی است. سرعت خواندن آهنگ milabu به گونه ای است که به راحتی میتوانید آن را یاد بگیرید و با خواننده بخوانید.

بهتری خواننده برای یادگیری زبان انگلیسی

 

  • آهنگ انگلیسی praying از کشا

کشا یک خواننده آمریکایی است. نخستین تک آهنگ وی در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و توانست در میان ۱۱ کشور جهان رتبه اول پرفروش‌ترین ترانه هفته را کسب نماید. آهنگ praying کشا یکی از نامزدهای بهترین آهنگ پاپ در شصتمین جایزه گرمی بود.

آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان

 

  • آهنگ انگلیسی Chained to the rhythm  از کیتی پری

کیتی پری یک خواننده آمریکایی است. این آهنگ یکی از آهنگ های پر انرژی است که در پنجاه ونهمین دوره جایزه گرمی، جایزه بهترین آهنگ بریتانیا در سال ۲۰۱۷ و جایزه iHeartRadio به صورت زنده اجرا شد.

آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان

 

 

بیشتر بخوانید :یادگیری زبان انگلیسی با انیمیشن های جذاب

 

  • From Zero to Hero از  Sarah Connor

خانم Sarah Connor یکی از خوانندگان زن معروف آلمانی است که در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد. این ترانه برای فیلم انیمیشنی Robots خوانده شده و ریتم بسیار شاد و دلچسبی دارد و به خاطر همین ریتم دلنشین و جذاب بسیار محبوب است . در این آهنگ خواننده شعر را با سرعت بالایی میخواند به همین علت این آهنگ را فقط به کسانی که سطح متوسط و یا پیشرفته ای داند توصیه میکنیم.

بهترین خواننده برای یادگیری زبان انگلیسی

 

  • If Everyone Cared از گروه معروف Nickelback

ریتم این آهنگ بسیار ملایم است و با نواختن پیانو آغاز میشود. کلمه‌ها و عبارت‌هایی که در متن این شعر به کار رفته‌اند در حد آسان تا متوسط هستند.

بهترین خواننده برای یادگیی زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی با کمک موسیقی، فرایند یادگیری را راحت، سریع و جذاب می‌کند. هنگامی‌که به موسیقی موردعلاقه خود گوش می‌دهید، می‌توانید کلمه‌های جدید را بیاموزید، اصطلاح‌ها را یاد بگیرید و لیسنینگ خود را تقویت کنید.  شما هم نام آهنگ‌های مورد علاقه خود را با ما در میان بگذارید.

2 پاسخ
  1. Hamid reza
    Hamid reza گفته:

    بسار سایت ارزنده ای دارید. یه استاد کامل واسه اموزش هستید.Tnx

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *