سایت های آموزش زبان انگلیسی

بسیاری از داوطلبان آزمون های بین المللی به دنبال عالی ترین منابع برای آمادگی در آزمون های آیلتس ، تافل و پی تی ای هستند . منابع مختلفی برای تقویت مهارت های زبان آموزان وجود دارد مانند استفاده از کتاب های معتبر ، پادکست ، فیلم های آموزشی و ….یکی از بهترین و همچنین جامع ترین منابع ، سایت های آموزش زبان انگلیسی هستند. این سایت ها یک منبع کامل محسوب میشوند که شما میتوانید هم کتاب ، هم پادکست و فیلم را در آن به صورت یکجا مشاهده کنید. پس نباید از اهمیت سایت های آموزش زبان انگلیسی غافل شد. با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن اینترنت ، سایت های زیادی هم برای آموزش زبان راه اندازی شدند که ادعا میکنند در این حوزه بهترینند، اما نباید گول چنین تبلیغاتی را خورد. ما سایت های مختلف را بررسی کردیم و با توجه به کیفیت محتوای آموزشی گلچینی از بهترین سایت های آموزش زبان را برای شما برگزیدیم . با ما همراه باشید تا به معرفی این سایت ها بپردازیم.

۱- سایت آموزش زبان MYPTE

سایت مای پی تی ای یک سایت تخصصی در حوزه آزمون PTE  است . این سایت با هدف ارائه خدمات متمایز در صنعت آموزش زبان در همه سطوح از پایه تا آزمون های بین المللی، همراه شما زبان آموزان خواهد بود.مجموعه MYPTE از بهترین اساتید کمک میگیرد تا شما بتوانید مهارت های زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و در آزمون های بین المللی به خصوصی PTE نمره ای بالا کسب کنید. مطالب این سایت در این حوزه فوق العاده است.

آدرس سایت : https://mypte.ir

سایت های آموزش زبان انگلیسی

 

۲- سایت آموزش زبان بهکلام

سایت به کلام یک منبع جامع برای همه آزمون های بین المللی است .این سایت میتواند به شما کمک کند تا آزمون های آیلتس و تافل و پی تی ای را به خوبی پشت سر بگذارید.  این سایت نکات متعددی برای زبان آموزان گرداوری کرده تا بتوانند گامی بلند را در یادگیری بردارند.

آدرس سایت : https://www.behkalam.com/

سایت های آموزش زبان انگلیسی

۳- سایت آموزش زبان استاد سجادی

استاد سجادی دارای سابقه همکاری با موسسات معتبر آموزشی از قبیل موسسه علوم و فنون کیش، آکادمی زبان سفیر، مرکز آموزش زبان مجموعه علامه حلی و… است و در طی این چند سال کاملا با مشکلات رایج  زبان آموزان آشنا شده است .

آدرس سایت : https://msajadi.com/

سایت های آموزش زبان انگلیسی

۴- سایت آموزش زبان MY IELTS

اگر به دنبال سایتی تخصصی برای آموزش آیلتس هستید این سایت را از دست ندهید. مجموعه MYIELTS هر آنچه شما در مورد آزمون آیلتس را بخواهید در اختیارتان قرار میدهد.

آدرس سایت : https://myielts.in/

سایت های آموزش زبان انگلیسی

۵- سایت آموزش زبان استاد شانژاد

استاد شانژاد دارای ١٠ سال سابقه تدریس دوره های عمومی و تخصصی زبان انگلیسی، دوره های تخصصی آیلتس، تافل، بازرگانی، تربیت مدرس و دوره های تخصصی آزمون های کمبریج مانند KET / PET / FCE / CAE / CPE / TKT / BEC… است و به داوطلبان کمک میکند راحت تر مسیر آموزش را طی کنند . ایشان تمام مواردی که در آزمون های بین المللی میتواند به شما کمک کند را به صورت کامل در اختیارتان قرار میدهد.

آدرس سایت : https://www.shanezhad.com/

سایت های آموزش زبان انگلیسی

۶- سایت آموزش زبان IELTSER

هدف اصلی مجموعه ی آیتلسر بالابردن نمره ی آزمون آیلتس شما عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. این مجموعه با کدگزاری دوره های آمادگی آزمون آیلتس بصورت تدریس خصوصی در منزل، محل کار شما و یا در محل موسسه توسط استاد آیلتس خانم و آقا می کوشد تا شما را به نمره ی آیلتس دلخواهتان برساند.

آدرس سایت: https://ieltser.ir/

سایت های آموزش زبان انگلیسی

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید و بتوانید با کمک این سایت ها به نتیجه دلخواهتان برسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *