آزمون تافل یک آزمون بین المللی است و  داوطلبان تافل به امید مهاجرت و یا ادامه تحصیل برای این آزمون مطالعه میکنند و هر روز اطلاعات خود را در حوزه این آزمون ها افزایش میدهند، یکی از دغدغه های داوطلبان اطلاع از هزینه آزمون تافل است و  مدام در حال پیگیری هزینه آزمون تافل اند تا از جدید ترین تغییرات تافل آگاه باشند. هزینه امتحان تافل در هر کشوری متفاوت است ، ما در این مطلب جدید ترین هزینه را در کشور های مختلف به اطلاع شما میرسانیم.

قیمت آزمون تافل در کشور های مختلف

هزینه آزمون تافل ایران

در ایران مراکز مختلفی آزمون تافل را برگزار میکنند و در همه این مراکز قیمت یکسان است و طبق آخرین اطلاعیه ای که به دست ما رسیده است ، هزینه تافل اینترنتی در سال جدید در ایران ۲۴۵$ می باشد که حدودا  ۶۶,۴۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و ششصد و چهل هزار تومان) است.

علاوه بر این هزینه ی ثبت نام شما باید هزینه های دیگری را برای لغو آزمون ، تغییر زمان آزمون و … پرداخت کنید که در ادامه به این موارد نیز میپردازیم.

قیمت تافل در ترکیه سال

هزینه تافل در ترکیه ۱۸۵$ می باشد.

قیمت تافل در آذربایجان

هزینه تافل در باکو ۱۹۵$ می باشد.

قیمت آزمون تافل در دبی

هزینه تافل در دبی ۲۵۵$ می باشد.

هزینه آزمون تافل

هزینه آزمون تافل در تاریخ قرمز!

کسانی که ۵ روز مانده به آزمون تافل میخواهند در آن ثبت نام کنند باید طبق مقررات هزینه ای معادل ۳۵ دلار بیشتر پرداخت کنند چون این تاریخ ها ، نزدیک ترین روز به آزمون است و اصطلاحا به آن تاریخ قرمز میگویند.

هزینه آزمون تافل در صورت تعویق آزمون

ممکن است شما به هر دلیلی نتوانید در روز مشخص شده در آزمون شرکت کنید ، این امکان برای شما فراهم شده که سه روز قبل از آزمون به مرکز برگزار کننده اطلاع دهید و تاریخ شرکت در آزمون را تغییر دهید و یک تاریخ جدید انتخاب کنید. این کار شامل هزینه ای میشود که شما باید قبل از تغییر تاریخ آن را پرداخت کنید و معادل ۶۰ دلار است.

 

بیشتر بخوانید:مراکز برگزاری آزمون تافل در ایران

 

هزینه آزمون تافل در صورت درخواست گواهینامه بیشتر

شما میتوانید نتایج آزمون خود را به صورت رایگان به ۴ دانشگاه ارسال کنید ولی اگر بخواهید به دانشگاه های بیشتری ارسال کنید باید برای هر دانشگاه مبلغ ۱۸ دلار بپردازید.

گواهینامه های اضافی را می توان به روش های زیر سفارش داد:

آنلاین : شما باید وارد حساب کاربری خود شوید و روی «(View Order s) » کلیک کنید. شما می توانید گواهینامه های اضافی را برای مدت ۲ سال از تاریخ آزمون انتخاب کنید. پس از ۲ سال گواهی نامعتبر است. شما باید در حساب کاربری خود بر روی گزینه Register for a Test/Order Score Reports کلیک کنید. فراموش نکنید که باید از طریق PayPal هزینه را پرداخت کنید.

هزینه آزمون تافل در صورت لغو آزمون

اگر میخواهید آزمون خود را لغو کنید حتما باید یک هفته قبل از آزمون این کار را انجام دهید به این صورت که وارد حساب کاربری خود شوید و روی کنسل کلیک کنید. باید بدانید که فقط نصف هزینه آزمون که پرداخت کرده اید به شما برگردانده میشود و شما میتوانید از مرکز مورد نظر مبلغ را دریافت کنید.

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید . اگر برای آزمون تافل آمادگی ندارید میتوانید در کلاس های تدریس خصوصی تافل مجموعه شرکت کنید تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *