دانلود رایگان کتاب کمبریج آیلتس 15

اگر شما قصد دارید در آزمون آیلتس شرکت کنید باید بگویم یکی از مهم ترین موارد ،  آشنایی شما با ساختار آزمون آیلتس ، انواع سوالات و تست ها در بخش های اسپیکینگ ، ریدینگ ، لیسنینگ و رایتینگ است . یکی از کتاب هایی که دارای سوالات استاندارد است و ما به زبان آموزان خود پیشنهاد میدهیم کتاب کمبریج آیلتس است . به همین دلیل ما دانلود رایگان کتاب کمبریج آیلتس ۱۵ را در اختیار شما قرار دادیم . ابتدا به سراغ معرفی این کتاب و ویژگی های آن میرویم و در آخر لینک دانلود را در اختیارتان قرار میدهیم .

کتاب Cambridge IELTS  در تاریخ June 2020 منتشر شد . Cambridge IELTS نام مجموعه ای از نمونه آزمون های آزمایشی آیلتس است که در سراسر دنیا برگزار میشود و  هر سال توسط انتشارات کمبریج منتشر می شود. این کتاب با هدف آشنایی داوطلبان با سوالات واقعی آزمون آیلتس منتشر میشود و بسیار برای داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند مفید است و باعث تسلط آن ها میشود .

دانلود رایگان کتاب کمبریج آیلتس 15

این کتاب در دو جلد مجزا برای General و Academic  منتشر شده  و شامل ۴ تست استاندارد جدید، پاسخ ها و توضیحات اضافه،  فایل صوتی چهار تست به همراه Tapescript آنها، نمونه های Writing و یک مثال Speaking به صورت ویدیویی است که برای کسانی که به صورت خودخوان مشغول به مطالعه آزمون آیلتس هستند، پیشنهاد میشود.

میتوانیم به جرات بگوییم این کتاب جزو معتبر ترین و به روز ترین  کتاب های انتشارات کمبریج است که ما در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس به زبان آموزان خود معرفی میکنیم تا بتوانند آمادگی خود برای آیلتس را به کمک یک منبع استاندارد به دست آورند .

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *