کلاس خصوصی اسپیکینگ تافل

یکی از نگرانی های داوطلبان تافل بخش اسپیکینگ است . این بخش برای اکثر داوطلبان سخت به نظر می آید ، به همین دلیل قبل از شرکت در آزمون تافل خود را به خوبی و با روش های مختلفی مانند شرکت در کلاس خصوصی اسپیکینگ تافل برای این آزمون آماده میکنند. آزمون تافل مزایای زیادی برای داوطلبان دارد . علاوه بر اینکه اجازه می دهد شما در کشور های پیشرفته صنعتی ادامه تحصیل دهید ،  در داخل کشور هم با کمک این مدرک می توانید سطح بالای مهارت های انگلیسی خود را به خوبی نمایان ساخته و تخصص خود را افزایش دهید. به همین دلیل گرفتن نمره بالا در هر بخش بسیار پر اهمیت است.

بخش Speaking آزمون تافل چگونه است؟

شما در این بخش ۲۰ دقیقه زمان دارید و باید به ۶ سوال جواب دهید.در این مرحله نه تنها توانایی صحبت کردن متقاضی، بلکه مهارت خواندن، گوش کردن و درک صحبت‌های بیان شده توسط انگلیسی‌زبانان بومی، تلفظ صحیح کلمات، استفاده درست از گرامر و مدیریت هوشمندانه زمان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بخش اسپیکینگ آزمون تافل از دیگر بخش های آزمون تافل کوتاه تر است . اما داوطلبان در این بخش نگرانی و استرس بیشتری دارند آن هم به این دلیل است که شما باید در مدت زمانی کوتاه و در اتاقی شلوغ و پر سر و صدا به انگلیسی صحبت کنید . برخی از داوطلبان نیز نگران لهجه خود هستند اما نگران نباشید چون لهجه آمریکن (American) یا بریتیش (British) ارجحیت بر یکدیگر نداشته و شرط مهم در استفاده به جا از کلمات مخصوص هر لهجه و روان صحبت کردن است. مثلا اگر می‌خواهید در مورد گواهینامه رانندگی صحبت کنید باید در لهجه آمریکایی از Driving License و در لهجه بریتانیایی از Driver’s License استفاده کنید.

در این بخش اگر امتیاز شما بین صفر تا ۹ باشد ضعیف، بین ۱۰ تا ۱۷ دانش محدود، ۱۸ تا ۲۵ متوسط و بین ۱۹ تا ۳۰ عالی در نظر گرفته می‌شوید.

کلاس خصوصی اسپیکینگ تافل

چگونه نمره اسپیکینگ تافل خود را بالا ببریم؟

  • شناخت ساختار این بخش
  • شناخت مدت زمان این قسمت
  • حفظ خونسردی
  • یاد داشت برداری در بخش lecture
  • یادداشت برداری از مطالب کلیدی

 

بیشتر بخوانید : تکنیک سایه ، معجزه ی تقویت لیسنینگ و اسپیکینگ

 

مزایای شرکت در کلاس خصوصی اسپیکینگ تافل

همان طور که گفتیم بخش اسپیکینگ آزمون تافل یکی از بخش های مهم و استرس زا است . شما میتوانید قبل از شرکت در آزمون تافل در کلاس خصوصی اسپیکینگ تافل شرکت کنید تا آمادگی لازم را جهت اسپیکینگ تافل پیدا کنید . در کلاس خصوصی اسپیکینگ تافل به شما در مورد انواع سوالات ،  تعدادشان ، نکاتی برای پاسخ گویی و… توضیحاتی داده میشود . شما با رعایت نکات گفته شده نمره بهتری را کسب میکنید.

مجموعه مای پی تی ای دارای بهترین اساتید در حوزه آزمون های بین المللی است و اساتیدی که سال ها در این حوزه فعالیت میکنند. کلاس خصوصی اسپیکینگ تافل به این صورت است که استاد سوالاتی را طرح میکند و شما باید به آن ها پاسخ دهید. بعد از پاسخ گویی به سوالات ، استاد مشکلات شما را بررسی و شناسایی میکند و راه هایی را برای رفع آن ها به شما میگوید. شما میتوانید با انجام تمرینات کافی و به کمک اساتید ، مهارت های زبان انگلیسی خود را به خوبی تقویت کنید.

کلاس خصوصی تافل

 کلاس خصوصی اسپیکینگ تافل تضمینی

بعضی از اساتید به زبان آموز خود میگویند با شرکت در کلاس های ما نمره خاصی در تافل را به شما تضمین میکنیم . این یک حیله و دروغ بیش نیست و هیچ کس نمیتواند نمره ای خاص را در آزمون تافل پیش بینی و تضمین کند چرا که ممکن است در روز آزمون اتفاقاتی بیوفتند که قابل پیش بینی نیست.

درست است که نمیتوانیم نمره ای خاص از تافل را برای شما تضمین کنیم اما ما کیفیت کلاس خصوصی اسپیکینگ تافل را به شما تضمین میکنیم .این تضمین در مورد کیفیت آموزش و کلاس ها ، اخلاق اساتید و…است. شما با شرکت در این کلاس ها در همان جلسه اول متوجه خواهید شد که ما به آنچه به شما قول دادیم وفادار هستیم یا نه…

تماس

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .
۰۹۱۲-۳۱۰۹۸۵۶
۰۲۱-۲۶۴۲۱۳۵۲

آدرس : تهران – خیابان شریعتی – بلوار میرداماد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *