اعتراض به نمره PTE

اگر به تازگی در آزمون PTE  شرکت کردید ولی فکر میکنید که نمره شما بالا تر از نمره ای است که در کارنامه آزمون خود مشاهده میکنید باید بگویم که شما میتوانید درخواست تجدید نظر (یا همان اعتراض به نمره PTE )  دهید . اما قبل از این کار باید به شما بگویم که احتمال تغییر نمره شما  در آزمون PTE بسیار کم است ، چرا که آزمون PTE  بر مبنای کامپیوتر است و رتبه و نمره شما توسط هوش مصنوعی بسیار دقیق محاسبه میشود و امکان خطا در آن وجود ندارد.

برای اعتراض به نمره PTE  تا ۱۴ روز بعد از دریافت نمرتان میتوانید با PCS یا خدمات مشتریان پیرسن تماس حاصل نمایید. آن ها از شما یک هزینه ای را دریافت میکنند و اعتراض شما را ثبت کرده و آزمون را دوباره بررسی میکنند.

بیشتر بخوانید : همه چیز در مورد اعلام نتایج آزمون PTE

اگر شما اعتراض خود را ثبت کنید فقط بخش های speaking  و  writing  شما بررسی میشود . آن هم بخش هایی که جواب شما بیش از یک کلمه است . زیرا برای سایر بخش ها امکان هیچ اشتباهی وجود ندارد . اگر در روند نمره دهی شما خطایی صورت گرفته باشد و نمره شما تغییر کند ، نمره جدید شما جایگزین قبلی میشود و یک کارنامه جدید برایتان صادر میشود.

اعتراض به نمره PTE

در نهایت اگر نمره کلی شما تغییر کرد ، هزینه ای که بابت اعتراض پرداخت کرده اید به شما برگردانده میشود.

قبل از اعتراض به نمره PTE  از  درخواست خود اطمینان حاصل کنید چون ممکن است نمره شما کم تر از نمره قبلی شود و روند افزایشی نداشته باشد.

حواستان باشد شما تنها میتوانید به آخرین آزمون PTE خود اعتراض کنید و اگر قصد دارید نمره و کارنامه خود را برای مرکزی ارسال کنید باید بدانید که روند اعتراض ممکن است کمی زمان بر باشد و ممکن است تا تاریخ مد نظر شما انجام نشود پس در برنامه ریزی خود دقت کنید .

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *