معرفی انیمیشن برای زبان انگلیسی-min

راه های زیادی برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی وجود دارد . شما بهتر است راه هایی را انتخاب کنید که برایتان جذاب تر است و فکر میکنید زودتر به نتیجه میرسید. روش های مختلفی مثل یادگیری زبان با دیدن فیلم ، یادگیری زبان با گوش دادن به آهنگ و … وجود دارد اما امروز میخواهیم در مورد یادگیری زبان با انیمیشن با شما صحبت کنیم و ۲۳ انیمیشن فوق العاده را به شما معرفی کنیم.

۱– انیمیشنAngry Birds 2016

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

انیمیشن angry birds  یک انیمیشن مناسب برای یادگیری و تقویت مهارت لیسنیگ شما در زبان انگلیسی است . این انیمیشن جذاب به کارگردانی کلی کایتیس و فرگال ریلی منتشر شده و بر اساس بازی پرندگان خشمگین ساخته شده است.موضوع این انیمیشن جزیره ای است که مملو از پرندگان شاد است که با هم زندگی میکنند و با ورود خوک ها به جزیره ماجرا آغاز میشود.

ژانر : اکشن| انیمیشن | کمدی

محصول : ۲۰۱۶ آمریکا

کارگردان :Clay Kaytis, Fergal Reilly

بازیگران : Jason Sudeikis, Josh Gad, Danny McBride

امتیاز : ۱۰/۶٫۴

 

 

۲انیمیشن ۲۰۱۱  Animal United

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

در این انیمیشن از شخصیت های حیوانی استفاده میشود و بسیار آهسته صحبت میکنند به همین دلیل برای کسانی که سطح زبان انگلیسی  مبتدی دارند ، بسیار مناسب است.  موضوع این انیمیشن به این صورت است که یک گروه از حیوانات وجود دارند که منتظر بارش باران هستند تا به واسطه آن زندگی خود را مجددا آغاز کنند اما انسان ها در این چرخه طبیعت دخالت میکنند و یک سد احداث میکنند.

ژانر (موضوع) : انیمیشن | کمدی | ماجراجویی

محصول : آمریکا، انگلستان، آلمان

کارگردان : Reinhard Klooss, Holger Tappe

بازیگران : James Corden, Stephen Fry, Andy Serkis

امتیاز : ۴٫۹ از ۵,۹۱۱ رای

 

 

۳انیمیشن Bunyan & Babe 2017

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

انیمیشن Bunyan and Babe 2017 ، تراویس و خواهر کوچکش ویتنی در طول تابستان نزد پدر بزرگ و مادربزرگشان می‌روند. در آنجا دروازه ای جادویی را پیدا می‌کند که او را به دنیای قهرمان آمریکایی “پل بانیان” و کاو سخنگوی اش می‌برد. این انیمیشن بسیار سرگرم کننده و در عین حال گویا است. این انیمیشن هم جزو آنهایی است که از عبارات پرکاربرد و روزمره زبان انگلیسی استفاده می کند و با یک بار دیدن آن مطمئنا چند بار دیگر هم انیمیشن را خواهید دید.

ژانر: انیمیشن | کمدی | ماجراجویی | فانتزی

محصول : آمریکا

بازیگران :  John Goodman, Jeff Foxworthy, Kelsey Grammer, Johnny Orlando, Mark Hamill, Dorien Davies

امتیاز : ۶٫۰/۱۰

 

 

۴انیمیشن Captain Underpants 2017

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

عبارت هایی که در این انیمیشن استفاده میشود بسیار کاربردی هستند و شما میتوانید این عبارات را به آسانی یاد گرفته و در مکالمه های خود استفاده کنید. این انیمیشن در مورد دو پسر بچه بازیگوش است که مدیر مدرسه خود را هیپنوتیزم میکنند و بعد آن مدیر آن ها به یک فرد مهربان تبدیل میشود.

ژانر: انیمیشن، اکشن، کمدی، خانوادگی

 

 

۵انیمیشن Hotel Transylvania 2012

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

این انیمیشن بسیار جذاب و بامزه است و شما را وادار میکند که تا آخر به آن نگاه کنید .این انیمیشن  داستان هیولاهای ترسناکی را روایت میکند که از ترس انسان ها ، در هتلی به نام ترانسیلوانیا که دراکولا برایشان ساخته است زندگی میکنند. پس از مدتی یک انسان وارد این هتل میشود و ماجراها آغاز میشود.

ژانر : انیمیشن | ماجراجویی | کمدی

محصول : ۲۰۱۲ آمریکا

امتیاز: ۱۰/۷٫۱

 

 

۶انیمیشن Tangled 2010

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

یک انیمیشن رمانس-کمدی که در صحنه های مختلف کمدی و هیجانی، عبارات کاربردی انگلیسی زیادی را به شما می آموزد. این انیمیشن از گرامر های متعددی استفاده میکند به همین دلیل به افرادی که میخواهند گرامر خود را تقویت کنند پیشنهاد میکنیم.

موضوع این انیمیشن مربوط دختری جوان با موهای جادویی است که در قلعه کوکی زندگی میکنند.

ژانر : انیمیشن, کمدی, ماجراجویی

محصول کشور : آمریکا

بازیگران : Mandy Moore, Zachary Levi, Donna Murphy

امتیاز : ۷٫۷ از ۴۰۵,۴۰۴ رای

 

۷انیمیشن۲۰۱۳ Despicable Me

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

این کارتون در دو بخش ۱ و ۲ ارائه شده است و بخش دوم آن برای یادگیری بسیار مناسب تر است. این انیمیشن سرشار از لغات کاربردی است و یکی از بهترین انیمیشن ها برای یادگیری زبان است. ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که آزمایشگاه مخفی در نزدیکی قطب شمال توسط یه وسیله عجیب، شبیه به یک آهنربای غول‌پیکر دزدیده می‌شود.

ژانر : انیمیشن | ماجراجویی | کمدی

محصول : آمریکا

امتیاز : ۱۰/۷٫۳

 

 

۸- انیمیشن  The Road to El Dorado 2000

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

یکی از انیمیش های قدیمی …… است . از آن جایی که اتفاقات داخل این انیمیشن بسیار شبیه زندگی واقعی است به همین دلیل عبارات و اصطلاحات مفیدی در آن وجود دارد. موضوع این انیمیشن این گونه است که دو شعبده باز به نام های میگل و تولیو نقشه رسیدن به شهر افسانه ای و پر از گنج الدرادو را در یک شرط بندی بدست می آورند. پس از اینکه حقه ی آنها نمایان می شود، از دست ماموران فرار می کنند و درون یک بشکه خود را مخفی می کنند. اما خیلی زود بشکه ها به سمت کشتی ناخدا ارنان کورتس برده می شوند تا راهی سفر دریایی شوند.

ژانر : انیمیشن , خانوادگی | رمانتیک | کمدی | ماجراجویی

محصول : آمریکا

امتیاز : ۶٫۹

بازیگران : Armand Assante , Kenneth Branagh , Kevin Kline , Rosie Perez

 

 

 

 ۹- انیمیشن Shrek ۲۰۰۱

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

یکی از انیمیشن های دیگری که هر کسی با هر سن و سالی حتی یکبار آن را دیده است انیمیشن شرک است . انقدر این دیالوگ ها جذاب و آسان هستند که شما میتوانید آن را حفظ کنید . این داستان مربوط به یک دیو سبز ، شاهزاده و یک الاغ با نمک است.

ژانر: انیمیشن، کمدی، ماجراجویی

سال تولید: ۲۰۰۱

سازنده: کمپانی دریم ورکز

امتیاز: ۷٫۹ از ۱۰

 

 

۱۰- انیمیشن (Frozen (۲۰۱۳) | Frozen 2 (2019

انیمیشن برای یادگیری زبان

این انیمیشن به عنوان یکی از پر فروش ترین انیمیشن های تاریخ لقب گرفته است . این انیمیشن که توسط کمپانی والت دیزنی منتشر شده ، برای افراد مبتدی مناسب است . موضوع این انیمیشن در مورد ملکه یخی است که در تقلا برای کنترل قدرت خود است و خواهری که در تلاش است تا در مسیر مشکلاتش کمکش کند.

ژانر: کمدی، خانوادگی، فانتزی، موزیکال

محصول : آمریکا

امتیاز: ۷٫۳ از ۱۰

 

 

 

۱۱- انیمیشن Finding Nemo (2003)

انیمیشن برای یادگیری زبان

داستان این انیمیشن انقدر جذاب است که شاید یادتان برود که هدف، یادگیری زبان انگلیسی است. داستان انیمیشن در مورد یک دلقک‌ ماهی به نام مارلین است که در مورد پسرش نمو زیادی حساس است و او را در اقیانوس گم می‌کند و در پی ‌آن با کمک ماهی ای به نام دوری به جستجوی نمو می‌پردازد .

ژانر : انیمیشن | ماجراجویی | کمدی

محصول : ۲۰۰۳ آمریکا

امتیاز: ۱۰/۸٫۱

 

 

 

 

۱۲- انیمیشن The Book of Life (2014)

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

این انیمیشن نسبت به سایر انیمیشن هایی که معرفی کردیم ناشناخته تر است ولی برای یادگیری زبان بسیار عالی است چراکه از لحاظ زبانی بسیار آسان میباشد. خلاصه فیلم :  داستان انیمیشن درباره ی سفر مردی جوان به نام مانولو است، که بین دو راهی انجام انتظارات خانواده اش از او و گوش دادن به قلبش گیر کرده است. اما او قبل از اینکه انتخاب کند که به کدام مسیر برود، وارد سفری ماجراجویانه می شود که به گستردگیِ سه جهان فانتری هست. جایی که او باید با بزرگترین ترسش رو به رو شود.

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | کمدی

محصول: ۲۰۱۴ آمریکا

امتیاز: ۱۰/۷٫۳

 

 

 

۱۳- انیمیشن cars

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

موضوع این انیمیشن درمورد مکوئین ، یک ماشین مسابقه ای است و ماجراهایی که برایش اتفاق میوفتد. با دیدن یکبار این انیمیشن حتما عاشقش میشوید.

ژانر : انیمیشن, اکشن, کمدی

محصول کشور : امریکا

امتیاز IMDB از ۱۰ : ۷٫۰

 

 

 

۱۴- عصر یخبندان Ice Age

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

انیمیشنی فوق‌العاده جذاب و تماشایی که اولین بار درسال ۲۰۰۲ منتشر شد. داستان قسمت نخست انیمیشن عصریخبندان در زمانی شروع می‌شود که ببرهای تیزدندان به دهکده انسان‌ها حمله کرده‌اند و طی آن همسر یکی‌از افراد قبیله درطول جنگ همراه با بچه‌اش ازجنگ فرار می‌کند. یکی‌از ببرها به‌دنبال او می‌رود و او مجبور می‌شود خودرا درآب بیاندازد …

ژانر :  انیمیشن، ماجراجویی ، کمدی

محصول کشور : آمریکا

امتیاز IMDB از ۱۰ : ۵٫۷

 

۱۵- انیمیشن Zootopia

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

یکی دیگر از برترین انیمیشن های تاریخ، انیمیشن محبوب و جذاب زوتوپیا است. ترکیب رنگ بندی و داستان بسیار جذابی که این انیمیشن را دربر گرفته، موجب می‌شود تا یکی از بهترین گزینه‌ها چه برای کودکان و چه بزرگسالان باشد.موضوع این انیمیشن درباره ی شهر حیوانات است که افسر پلیس خرگوش و روباه کلاه بردار باید با همکاری یک دیگر پرونده خلافکاران را آشکار کنند.

ژانر : انیمیشن, اکشن, ماجراجویی

محصول : ۲۰۱۶ آمریکا

امتیاز : ۱۰/۸٫۳

 

 

۱۶- انیمیشن Monsters University

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

از دیگر فیلم و انیمیشن‌ها می‌توان دانشگاه هیولاها را نام برد. انیمیشنی فوق‌العاده زیبا و جذاب که هر رده سنی می‌تواند ازتماشای آن لذت ببرد. داستان زیبای انیمیشن در مورد هیولاهایی است که وظیفه‌شان ترساندن کودکان است. آن‌ها از طریق درب‌هایی جادویی به اتاق خواب بچه‌ها می‌روند و آن‌ها را می‌ترسانند.

ژانر: انیمیشن – کمدی – ماجراجویی

محصول: آمریکا

امتیاز: ۱۰/۷٫۳

 

 

 

۱۷- انیمیشن Toy Story

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

یکی دیگر از عناوین و انیمیشن های مخصوص کودکان، مجموعه « داستان اسباب‌بازی » است. این مجموعه نخستین بار درسال ۱۹۹۵ تولید شد و تاکنون ۴قسمت ازآن منتشر شده. به معنای واقعی می‌توان داستان اسباب‌بازی‌ها را سرگرم کننده و جذاب دانست. داستان انیمیشن درمورد کودکی به‌نام اندی است که علاقه‌ی خاصی به اسباب‌بازی‌های خود دارد. دانستن این موضوع که‌ اسباب‌بازی‌ها زنده می‌شوند، کمی سخت است. « وودی » گاوچرانی است که از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین اسباب‌بازی‌های اندی محسوب می‌شود; وودی رهبر سایر اسباب‌بازی‌های اتاق است.

ژانر (موضوع) : انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی ، فانتزی ، خانوادگی

امتیاز : ۸٫۱ از ۹۵,۱۲۸

محصول کشور: آمریکا

کارگردانان : John Lasseter, Ash Brannon, Lee Unkrich, Josh Cooley

 

 

۱۸-  انیمیشن Spider Man Into The Spider Verse

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

Spider Man همان مرد عنکبوتی دوست داشتنی، مرد عنکبوتی که این بار پا به عرصه انیمیشن گذاشته این سوپر هیرو در یک دنیای فانتزی در حالت علمی تخیلی ایفای نقش می کند که برای تقویت زبان شما در علوم تاثیر دارد.

ژانر  : اکشن ، انیمیشن ، ماجراجویی ، علمی-تخیلی

امتیاز : ۸٫۴ از ۲۹۷,۷۰۹ رای در سایت IMDb

محصول کشور: آمریکا

 

 

۱۹-  انیمیشن Rio

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

این انیمیشن در دنیای پرندگان است و  دارای دو قسمت است، به زندگی گروهی از پرندگان که در شهر ریو برزیل زندگی می کنند اشاره می کند که دارای داستانی جالب در عین حال اموزنده مخصوصا برای اشنایی با گویش های مختلف انگلیسی می باشد.

ژانر : انیمیشن | ماجراجویی | کمدی

محصول : ۲۰۱۱ آمریکا

امتیاز: ۱۰/۶٫۹

 

 

 

۲۰-  انیمیشن Wrek It Ralph

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

دنیایی از کلمات و اصطلاحات کامپیوتری و اینترنتی در غالب انیمیشن که شما را به دنیای جذاب زندگی کارکتر های انیمیشنی می برد. این انییشن بسیار جذاب است و میتوان برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کرد.

 

 

۲۱- انیمیشن Up

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

Up یکی دیگر از انیمیشن‌های جذاب و مناسب برای تقویت زبان انگلیسی است. مکالمات و دیالوگ‌های این انیمیشن بسیار روان و ساده هستند و با تماشای آن به راحتی می‌توانید برخی لغات کاربردی انگلیسی را یاد بگیرید و همچنین مهارت شنیداری خود را نیز تقویت کنید. انیمیشن Up دارای چهار شخصیت اصلی است که هریک از آن‌ها با گویش مختص به خود صحبت می‌کنند. تماشای Up می‌تواند در تقویت زبان انگلیسی کمک بسیاری به شما کند و همچنین روایتگر داستان زیبا و جذابی نیز هست.

 

 

۲۲- انیمیشن Ratatouille

انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

انیمیشن Ratatouille آخرین انیمیشن این فهرست است که یکی از بهترین و کاربردی‌ترین انیمیشن‌ها برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی محسوب می‌شود. این کارتون به جهت آنکه بر محور آشپزی و پخت غذا می‌چرخد و جریان اصلی آن در یک رستوران اتفاق می‌افتد، برای یادگیری مکالمات روزمره بسیار موثر است. با تماشای این انیمیشن می‌توانید با انواع غذاهای خارجی و طعم‌ها آشنا شوید و همچنین اصطلاحاتی عامیانه در محیط رستوران را نیز یاد بگیرید. انیمیشن Ratatouille نیز یکی از گزینه‌های پیشنهادی ویژه ما برای یادگیری کلمات و اصطلاحات کاربردی روزمره است.

 

 

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.شما میتوانید برای تقویت مکالمه و مهارت اسپیکینگ خود در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه ما شرکت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *