آموزشگاه آیلتس

از آن جایی که هزینه شرکت در آزمون آیلتس به شدت بالا رفته است و این امکان برای همه وجود ندارد که چندین بار در این آزمون شرکت کنند ، به همین دلیل زبان آموزان سعی میکنند برای آمادگی در آزمون آیلتس روش های مختلفی را امتحان کنند.یکی از بهترین روش ها که در سریع ترین زمان نتیجه اش را میبینید ، ثبت نام  در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس است  تا مهارت های خود را تقویت کنید. بهتر است قبل از شرکت در کلاس های آیلتس درباره موسسات و آموزشگاه های مختلف تحقیق کنید و در نهایت بهترین آموزشگاه آیلتس را انتخاب کنید.

آزمون آیلتس شامل دو نوع آزمون آکادمیک و جنرال میباشد که شما با توجه به هدفتان یعنی مهاجرت و یا ادامه تحصیل باید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

در مجموعه مای پی تی ای ما برای شما با توجه به هدفتان انواع کلاس ها را برگزار میکنیم.

ویژگی های بهترین آموزشگاه آیلتس

آموزشگاه آیلتس خوب باید ویژگی هایی داشته باشد. ما شما را با ویژگی های منحصر به فرد آموزشگاه خود آشنا میکنیم.

۱- وجود اساتید حرفه ای و متخصص

یک استاد خوب آیلتس کسی است که خود در این آزمون شرکت کرده باشد و بر سوالات آیلتس تسلط کافی داشته باشد. اساتید ما خود بهترین نمره را در آزمون ایلتس کسب کرده اند و دارای چندین سال سابقه تدریس در این آزمون هستند . به همین دلیل از مشکلات زبان آموزان آگاه هستند و اشتباهات رایج آن ها در آزمون آیلتس را میدانند.

همچنین اساتید ما از جدید ترین متد آموزشی استفاده میکنند و به روز هستند که این یکی از مهم ترین نکته در امر آموزش است.

۲- تنوع در ارائه خدمات آموزشی و دوره ها

مجموعه مای پی تی ای دارای خدمات آموزشی متنوعی است و کلاس های مختلفی را برگزار میکند . شما با توجه به سطحتان میتوانید در دوره ای خاص شرکت کنید.

آموزشگاه ایلتس

۳- بهره مندی از مشاوره و پشتیبانی لازم در آموزش زبان انگلیسی و آیلتس

ما مشاورانی داریم که نقاط ضعف و قوت شما را شناسایی میکند و متناسب با سطح شما ، کلاسی را به شما پیشنهاد میدهد. مشاوران ما از ۸ صبح تا ۱۰ شب آماده خدمت رسانی به شما هستند.

۴- قیمت مناسب و مقرون به صرفه

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که ما را به بهترین آموزشگاه آیلتس تبدیل کرده است ، قیمت مناسب خدمات آموزشی ما است.

۵- معرفی منابع به روز

ما به شما بهترین منابع آموزشی را معرفی میکنیم تا بتوانید با در اختیار داشتن این منابع ، مهارت های خود را تقویت کنید و زمانی را صرف پیدا کردن منابع آیلتس نکنید. این کتاب ها برای همه مهارت ها مناسب هستند و شامل تست هایی مناسب با سطوح مختلف هستند.

۶- تعیین سطح درست و مناسب آزمون آیلتس

برای تعیین سطح آزمون آیلتس،  باید به ترتیب سطح زبان عمومی و سپس مهارت های محاوره (شنیداری و گفتاری) و در انتها مهارت های آکادمیک (خواندن و نوشتن) مورد ارزیابی قرار بگیرد. بدیهیست که گرفتن نمونه ای آیلتسی بدون در نظر گرفتن زبان عمومی، تصویر روشن کننده ای از وضعیت نمی دهد. درضمن، در مورد کسی که در مرحله اول به سطح متوسط یا بالاتر نرسد، بهتر است به دو مهارت محاوره ای بسنده شود.

۷- خدمات آنلاین

با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا ، آن دسته از عزیزانی که نمیتوانند در کلاس های حضوری ما شرکت کنند میتوانند در کلاس های آنلاین ما شرکت کنند و با داشتن یک گوشی هوشمند و یا لپتاپ و هدست آموزش خود را آغاز کنند.

۸- موقعیت مکانی

تنوع در ساعات و مکان کلاس ها باعث جذب بیشتر زبان آموزان شده است . شما میتوانید در منزل و یا محل کار خود در کلاس ها شرکت کنید ، حتی انتخاب ساعت کلاس نیز به عهده شما است.

کلاس آیلتس

اهداف ما در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس

  • آشنایی با آزمون آیلتس و تقویت مهارتهای چهارگانه با رویکرد آیلتس.
  • آموزش مهارتهای چهارگانه و ارتقاء دستور زبان تا سطح متوسطه.
  • آموزش لغات ضروری و افزایش دامنه لغات با معرفی کتب کمک آموزشی.
  • برگزاری تست های پایان دوره جهت بررسی روند پیشرفت.
  • برگزاری جلسات توجیهی و رفع اشکال برای زبان آموزان

برای ثبت نام در کلاس های آیلتس و یا مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲-۳۱۰۹۸۵۶
۰۲۱-۲۶۴۲۱۳۵۲

آدرس : تهران – خیابان شریعتی – بلوار میرداماد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *