مدرک آیلتس برای کار

خیلی از زبان آموزان ما در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس از اساتید سوال میکنند که آیا مدرک آیلتس برای کار لازم است ؟ برای چه کارهایی ما به مدرک آیلتس نیاز داریم؟ به همین دلیل در این مطلب قصد داریم کمی در مورد مدرک آیلتس برای کار با شما صحبت کنیم.

همان طور که میدانید در ایران و کشور های مختلف جهان ، بسیاری از تجارت ها بین المللی شده است و کارمندان باید با افراد مختلف ارتباط برقرار کنند و به سفر های خارجی بروند.  برای استخدام در این شرکت ها شما نیاز به سطح بالایی از دانش زبانی دارید . به همین دلیل بعضی از شرکت ها در ایران و تقریبا همه شرکت ها در خارج از ایران یک مدرک زبان معتبر همچون آیلتس را از شما میخواهند.

مدرک آیلتس برای کار

شما با توجه به شغل و حرفه ای که دارید باید علاوه بر دانش زبان عمومی ، زبان تخصصی رشته خود را بلد باشید تا در سخنرانی و یا جلسات بتوانید منظور خود را به درستی و واضح بیان کنید . وجود یک مشکل کوچک و عدم توانایی شما در رساندن اصل مطلب میتواند در آینده شغلی شما مشکل ایجاد کند.

سطح مهارت های مورد نیاز با توجه به سازمان ، حرفه ، کشور و حوزه کاری مربوطه متفاوت است.

مثلا مشاغلی مانند ساخت و ساز ، مهمانداری و صنعت گردشگری از جمله مشاغلی است که شما نیاز دارید حتما به زبان انگلیسی مسلط بوده و مدرک آیلتس داشته باشید.

همچنین صنایع مرتبط با بخش بهداشت و درمان ، مانند پرستاری ، پزشکی و داروسازی ، که در آن مهارت زبان انگلیسی اهمیت حیاتی دارد و در هر کشوری حتی ایران شما باید به زبان انگلیسی مسلط باشید.

مدرک آیلتس برای کار

اکثر کارفرمایان سایر سازمان های حرفه ای در کشورهای مختلف در حوزه های حسابداری ، مهندسی ، قانون ، حمل و نقل ، امور دامپزشکی و انرژی ، نیز از شما درخواست مدارک آیلتس را خواهند کرد. از این رو میتوان گفت در ۸۰ درصد از مشاغل در سطح بین المللی حتما نیاز به داشتن مدرک آیلتس دارید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و بتوانید نمره بالایی را در این آزمون کسب کنید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *