ارسال کارنامه آیلتس

بسیاری از داوطلبان آزمون آیلتس از مدرسان آیلتس ما در مورد نحوه دریافت و ارسال کارنامه آیلتس سوال میکنند . به همین دلیل امروز میخواهیم به طور کامل در مورد دریافت و ارسال کارنامه آیلتس صحبت کنیم تا سوالات شما عزیزان را پاسخ دهیم.

شما ۱۳ روز بعد از این که در آزمون کتبی آیلتس شرکت کردید میتوانید نتایج خود را در سایت مشاهده کنید.البته این نکته را بدانید که این نتیجه  برای هیچ یک از دانشگاهها و سازمان ها و سفارت ها  قابل قبول نیست. چون برای ارسال کارنامه باید نسخه ی اصلی ارسال شود و نسخه آنلاین قابل قبول نیست.

هنگامی که شما برای مصاحبه آزمون آیلتس به مرکز مورد نظر میروید ، از شما در مورد نحوه ارسال کارنامه آیلتس سوال میشود. شما میتوانید خود برای دریافت کارنامه مراجعه کنید و یا درخواست کنید که برای شما پست شود .

ارسال کارنامه آیلتس

در صورت انتخاب روش دوم به شما پاکتی داده میشود . شما باید تمامی مشخصات خود را به همراه آدرس در آن درج کنید . همچنین شما باید مبلغی را بابت هزینه پست پرداخت کنید. این نسخه متعلق به شما است و شما فقط میتوانید یک نسخه از این کارنامه را برای خود داشته باشید و در صورت مفقود شدن نسخه دوم و یا المثنی آن برای شما چاپ نمیشود.

 

بیشتر بخوانید : دیرکرد نتایج آزمون آیلتس

 

بعضی از سازمان ها و دانشگاهها عضو سیستم الکترونیک آیلتس هستن ، که در صورتی که دانشگاه یا سازمان مورد نظر شما این عضویت را داشته باشد ، کارنامه ی شما به صورت آنلاین و رایگان ارسال میشود. این لیست هر دو تا سه ماه یکبار توسط IDP تغییر میکند.

شما میتوانید کارنامه خود را برای پنج دانشگاه ارسال کنید. سیستم آیلتس اجازه اضافه کردن تنها ۵ موسسه را در پروفایل داوطلب می دهد. بنابراین تعداد بیشتر از ۵ موسسه را درخواست نکنید. درصورت اضافه کردن نسخه بیشتر، ششمین موسسه جایگزین موسسه اول می شود.

ارسال مدرک آیلتس

ارسال کارنامه ی آیلتس کمک بزرگی است که شما را از پست نمونه کارنامه آیلتس به نقاط مختلف جهان راحت می کند. پس سعی کنید بهترین استفاده را از این فرصت کنید.

امیدوارم توانسته باشید به سوالات شما پاسخ دهیم . شما میتوانید نظرات و سوالات خود را در زیر این پست مطرح کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به آن پاسخ دهیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *