روز قبل آزمون تافل

قبل از فرارسیدن  روز آزمون تافل شما باید فقط روی ۴ مهارت خود تمرکز کنید و خود را آماده آزمون کنید. برای مثال تقویت هر یک از مهارت ها ، مدیریت زمان در آزمون تافل ، خواندن قوانین و مقررات روز آزمون و … . روز قبل آزمون تافل باید خود را برای آزمون آماده کنید و مواردی را چک کنید تا در روز آزمون دچار مشکل نشوید. با هم به بررسی این موارد میپردازیم و نکاتی برای روز قبل آزمون تافل ذکر میکنیم.البته اگر شما یک معلم خصوصی تافل خوب داشته باشید این نکات را حتما به شما گفته است.

 اطلاعات آزمون را چک کنید.

روز قبل از آزمون تافل وارد حساب کاربری خود شوید و به قسمت  ” View Orders ” بروید.

 شما در این قسمت میتوانید اطلاعات ثبت نام خود را بررسی کنید و اگر دچار تغییراتی شده باشد ، متوجه آن شوید . برای مثال ممکن است در زمان و مکان آزمون تغییرات جزئی داشته باشید.

این کار به نفع شما خواهد بود و مطمئن میشوید که در روز آزمون دچار مشکل نخواهید شد.  

نکاتی برای روز قبل آزمون تافل

Ticket Confirmation را پرینت کنید.

حتما Ticket Confirmation را همراه خود داشته باشید. اگر چه ETS  صرفاً به همراه داشتن مدارک شناسایی را الزامی می داند، اما برخی سنتر های تافل ممکن است از شما  Ticket Confirmation هم بخواهند.

شما میتوانید وارد حساب کاربرتان شوید ، به قسمت View Orders  بروید و با کلیک روی آزمون مورد نظرتان از صفحه ای که باز می شود پرینت بگیرید.

 چهار ریپورت رایگان خودتان را انتخاب کنید.

شما در هر آزمون میتوانید چهار ریپورت نمره رایگان دریافت کنید. این کار در صورتی رایگان انجام میشود که تا قبل از ساعت ۱۰ شب قبل از آزمون چهار مقصد نمره را مشخص کنید. بعد از ساعت ۱۰ شب برای هر ریپورت باید ۲۰ دلار پرداخت کنید.

 کارت شناسایی را آماده کنید.

حتماً روز قبل از آزمون کارت شناسایی و گذرنامه خودتان را آماده کنید و در لوازم خود بزارید تا فراموش نکنید. در صورت عدم داشتن کارت شناسایی به احتمال زیاد اجازه شرکت در آزمون را نخواهید داشت و دچار مشکل میشوید . در این صورت هزینه آزمون هم به شما برگردانده نخواهد شد

مدارک هویتی شما باید دارای اعتبار باشد و چنانچه می‌خواهید گواهینامه را به عنوان مدرک شناسایی ارائه دهید، عکس گواهینامه شما جدید باشد.

روز قبل تافل

مسیر رفتن تا آزمون را بررسی کنید.

حتما قبل از آزمون یک بار مسیر محل سکونت خودتان تا مرکز آزمون را بررسی کنید. زمان ، ترافیک و راه ها را بررسی کنید  تا بدون هیچ استرس و نگرانی به آزمون برسید .

در این مقاله همه نکاتی برای روز قبل آزمون تافل که ممکن است به دردتان بخورد را گفتیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *