بهترین استاد آیلتس

زمانیکه برای یادگیری آیلتس به موسسه و یا آموزشگاهی مراجعه می کنیم سعی میکنیم کلاس مورد نظر را با بهترین استاد آیلتس آن مجموعه برداریم .چون صد در صد در مقابل هزینه ای که پرداخت میکنیم بالا ترین انتظار را داریم.  پس زمان خود را در هر کلاسی ، بدون تحقیق و صرفا با حضور در یک جلسه مصاحبه هدر ندهید!

مجموعه MYPTE  دارای بهترین استاد آیلتس در تمام تهران و حتی کشور است . اساتید شناخته شده و برجسته ای که تمام تلاش خود را میکنند و دلسوزانه تدریس را آغاز کردند.

بهترین استاد آیلتس فردی است که تجربه تدریس در تمامی سطوح آیلتس را داشته باشد.کلاس تدریس خصوصی آیلتس در مجموعه ما زیر نظر این اساتید برگزار میشود .

ممکن است یک متقاضی آیلتس، به دنبال بهترین استاد آیلتس بگردد و نداند باید دنبال چه ویژگی هایی باشد. ما در این مقاله ویژگی های بهترین استاد آیلتس را به شما معرفی میکنیم.

ویژگی های بهترین استاد آیلتس

۱- استاد خوب آزمون  آیلتس یک دیدگاه کلی نسبت به آزمون آیلتس را به داوطلب میدهد. در این صورت داوطلب میداند که آزمون آیلتس چیست و چه مهارت هایی باید کسب کند.

۲- یک استاد خوب آیلتس باید با زبان آموز خود صادق باشد. پس از مرحله تعیین سطح، به درستی سطح مهارت های زبان آموز خود را بررسی کند . آموزشی متناسب با او پیشنهاد دهد.

چرا باید آزمون تعیین سطح بدهیم؟

۳- بر روی نقاط ضعف زبان آموز خود تمرکز کند و در هر جلسه او را ارزیابی کند و بداند چگونه ضعف ها را برطرف کند.

۴- یکی از مهمترین بخشهای آزمون آیلتس Writing است.بسیاری از زبان آموزان در این بخش دچار مشکل و نگرانی هستند. یک استاد خوب در این بخش تمام نکات مربوطه را ذکر میکند و با تمرین و تکرار باعث تقویت این مهارت میشود.

ب

یشتر بخوانید : چگونه در رایتینگ ایده بگیریم ؟

۵- زمانبندی و برنامه ریزی دقیقی برای داوطلب انجام میدهد تا در روز آزمون ، آمادگی کامل را داشته باشد.

۶- این نکته را بدانید که بهترین استاد آیلتس لزوماً Native نیست!

۷- بهترین استاد آیلتس لزوماً Examiner نیست!

۸- بهترین استاد آیلتس، صمیمی‌ترین آنها نیست. بعضی از افراد فکر میکنند هر چه استاد صمیمی باشد خوب است و جزو بهترین اساتید محسوب میشود ولی بدانید استادی خوب باید فضایی دوستانه ایجاد کند و روابط را در سطح حرفه‌ای نگه میدارد و از بیش از حد صمیمانه شدن جو کلاس جلوگیری می‌کند و از هر گونه انحراف از موضوع مطرح شده در کلاس پرهیز می‌کند.

یک استاد خوب آیلتس به روز ترین و معتبر ترین منابع آیلتس را به زبان آموز خود معرفی میکند

بهترین روش پیدا کردن یک استاد خوب چیست ؟

۱-پرس و جو از آشنایان و کسانی که نمره آیلتس بالا کسب کردند.

۲- نگاهی به سوابق استاتید

۳- تماس با متخصصین آیلتس و مشاوره تلفنی

۴- سرچ در گوگل

 امیواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *