تدریس خصوصی آیلتس در منزل

آزمون آیلتس یک آزمون بین المللی است.  آیلتس مخفف عبارت International English Language Testing System  است.  آزمون آیلتس برای ارزیابی میزان مهارت و تسلط افراد نسبت به زبان انگلیسی است. یکی از دلایلی که این مدرک طرفدار فراوانی دارد این است که آیلتس یکی از آزمون های معتبر است که مدرک آن مورد استفاده در خیلی از دانشگاه ها و موسسات است. در مقاله تدریس خصوصی آیلتس در منزل نکاتی را در رابطه با  تدریس خصوصی به شما میگوییم.

کلاس های تدریس خصوصی آیلتس در منزل  به صورت دوره های فشرده از مبتدی تا پیشرفته برگزار میشود. یک معلم خصوصی آیلتس خوب میتواند شما را به هر سطح و نمره ای که شما بخواهید برساند.

اصلا شاید بگویید چرا بهترین راه یادگیری زبان تدریس خصوصی است؟ ما چند مزیت را به طور مختصر به شما میگوییم.

مزیت های تدریس خصوصی آیلتس در منزل

  • مطابق با نیازتان برایتان برنامه ریزی میشود.
  • تعداد شاگردان در تدریس خصوصی کم و یا یک نفر است.
  • میزان موفقیت شما در هر جلسه ارزیابی میشود.
  • مکان و زمان کلاس را شما مشخص میکنید.
  • مدرس را طبق نظر و سلیقه خودتان انتخاب میکنید.

سرعت بالا در آموزش و یادگیری از جمله مهم ترین عاملی که در کلاس های تدریس خصوصی مورد توجه قرار میگیرد.

در این دوره های آموزشی زبان آموز باید به بسیاری از سوالات استاندارد آیلتس پاسخ داده، کنفرانس های کلاسی را آماده کند، جمله سازی کرده و به نوشتن بسیاری از رایتینگ ها بپردازد.

اگر شما هدفتان یادگیری و شرکت در آزمون آیلتس است و مصمم هستید ، مجموعه ما یکی از بهترین مراکز آموزشی در حوزه تدریس خصوصی است. اساتید ما با کسب مدارک مرتبط در حوزه تدریس خصوصی آزمون های معتبری چون آیلتس ، تافل ، پی تی ای  جزو اساتید درخشان تهران هستند.

اساتید ما دارای چندین سال سابقه تدریس در حوزه آزمون های بین المللی همچون آیلتس ، تافل ، پی تی ای ، دوره های عمومی زبان انگلیسی و دوره های آمادگی کمبریج از قبیل TKT / CPE / CAE / FCE / PTE / KTE هستند.اساتید مجرب ما در موسسات معتبر تهران از جمله کیش، سفیر، سفیر پلاس، گفتگو، کیش ایر، ماهان، ایرانمهر و…تدریس میکنند.در کلاس های تدریس خصوصی مجموعه مای پی تی ای انتخاب استاد  ، روز ، ساعت و مکان کلاس ها به عهده زبان آموز میباشد.

از آن جایی که ممکن است زبان آموزان به هر دلیلی امکان حضور در کلاس های حضوری مجموعه ما را نداشته باشند ، اما مشتاق و علاقه مند به یادگیری زبان توسط اساتید ما هستن ، ما دوره های تدریس خصوصی آیلتس در منزل را به دو صورت حضوری یا تدریس خصوصی آنلاین برگزار میکنیم.

برای اطلاعات بیشتر و شهریه کلاس ها با ما در تماس باشید.

توجه

آدرس : تهران – خیابان شریعتی – بلوار میرداماد
۰۹۱۲-۳۱۰۹۸۵۶ – ۰۲۱-۲۶۴۲۱۳۵۲

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *