معلم خصوصی آیلتس

آزمون آیلتس یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است. این آزمون یکی از با ارزش ترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر جهان برگزار میشود و داشتن یک معلم خصوصی آیلتس خوب میتواند شما را در این مسیر همراهی کند. آزمون آیلتس مخفف International English Language Testing System است. هدف اصلی و نهایی این آزمون سنجش چهار مهارت تخصصی و اصلی زبان انگلیسی یعنی خواندن (Reading)، نوشتن (Writing)، شنیدن (Listening) و مکالمه (Speaking) است.

انواع آزمون آیلتس

  • آیلتس جنرال (IELTS General Training)
  • آیلتس آکادمیک (IELTS Academic )
  • آیلتس مهارت‌های زندگی (IELTS Life Skills)
  • آیلتس برای ویزاهای انگلستان (IELTS for UKVI)

 

بیشتر بخوانید: مقاله جامع انواع آزمون آیلتس

 

در هر یک از این آزمون ها موارد مختلفی مورد بررسی قرار میگیرد.اساتید ما در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس تفاوت این آزمون ها را به شما میگویند و شما با توجه به نیاز و هدفتان یکی از این آزمون ها را انتخاب میکنید. داشتن یک استاد خوب همراه با برنامه آموزشی منظم میتواند یکی از دلایل عمده در نتیجه آزمون باشد.

معلم خصوصی آیلتس که شما انتخاب میکنید وظیفه دارد شما را برای آزمون مورد نظرتان آماده کند و بخش های مختلف این آزمون را برای شما توضیح دهد. همچنین معلم خصوصی آیلتس باید به روز ترین و کامل ترین منبع را به شما معرفی کند.

رزومه اساتید ما کاملا شفاف و مشخص است. ما کیفیت کلاس های تدریس خصوصی  آیلتس را به شما تضمین میکنیم و این اطمینان را به شما میدهیم که اساتید ما چیزی را از قلم نخواهند انداخت.

ما برای شما مدرسانی را در نظر گرفتیم که تخصص اصلی آنها آزمون آیلتس است.اساتید ما با داشتن تجربه بالا و دانش به روز و آپدیت شده در زمینه های مختلف زبان انگلیسی آماده خدمت رسانی به شما هستند.

تدریس خصوصی آیلتس مسیر رسیدن به نمره مورد نظر زبان آموزان را تا حدود زیادی کوتاه میکند.

چرا بهترین راه یادگیری زبان تدریس خصوصی است؟

اگر شما سطح زبانی خوبی دارید و فکر میکنید شرکت در کلاس های گروهی فقط وقت شما را تلف میکند و مطالب برای شما تکراری است میتوانید از کلاس های تدریس خصوصی آیلتس استفاده کنید.

زمان طلاست ، اگر برای شرکت در آزمون آیلتس عجله دارید و به زمان کمتری برای یادگیری نیاز دارید ، بدون تحقیق و بررسی حاضر به شرکت در کلاس های عمومی نشوید ، در کلاس های تدریس خصوصی با سرعت بیشتری به سمت و سوی یادگیری حرکت میکنید.

این کلاس ها مناسب کسانی است که نمی توانند برنامه ی خود را با زمان بندی کلاس های گروهی آیلتس تطبیق دهند ، چراکه کلاس ها در مکان و زمان مورد نظر شما برگزار میشود

یکی از مزیت های کلاس های تدریس خصوصی نسبت به کلاس های گروهی این است که استاد فقط روی یک زبان آموز تمرکز میکند.یک معلم خصوصی آیلتس خوب مطابق با میل شما برنامه ریزی میکند و شما را به سمت هدفتان هدایت میکند.

 

معلم خصوصی آیلتس

از معلم خصوصی آیلتس چه سوالاتی بپرسم؟

قبل از حضور و ثبت نام در کلاس خصوصی آیلتس حتما با معلم خود صحبت کنید و یک جلسه مشاوره داشته باشید تا درکی کلی از موقعیت استاد خود کسب کنید.

در زیر سوالاتی که شما میتوانید بپرسید را میگوییم . حتما به پاسخ های استاد توجه داشته باشید تا بهتر انتخاب کنید.

۱- آیا شما در آزمون آیلتس شرکت کردید؟

۲- شما چه نمره ای در این آزمون کسب کردید؟

۳-شما چند سال سابقه تدریس در حوزه آزمون آیلتس دارید؟

۴-آیا شما علاوه بر آیلتس تافل و PTE را هم تدریس می کنید؟

۵-آیا شما علاوه برتدریس مهارت های آیلتس برای من برنامه ریزی مطالعاتی انجام می دهید؟

۶-منابع آموزشی شما برای ارائه در کلاس خصوصی آیلتس کدامند؟

۷-ترتیب محتوای آموزشی شما به چه شکل است؟ شما برای هر مهارت چه برنامه ای دارید؟

تدریس خصوصی آیلتس

آیا کلاس خصوصی آیلتس IELTS تضمینی است؟

کلاس خصوصی تضمینی آیلتس IELTS برای گرفتن یک نمره ی خاص امکان پذیر نیست و هیچ کس نمی تواند این اطمینان را به شما بدهد که شما در آزمون خود ۱۰۰% نمره ی خود را خواهید گرفت.

هیچ گاه نمیتوان نمره آزمون آیلتس را به طور قطعی تضمین کرد به این دلیل که ممکن است در روز آزمون شرایط زبان آموز مساعد نباشد و یا اتفاقاتی از این دست رخ دهد.

نتیجه نهایی یک آزمون به عوامل مختلفی از جمله شرایط روحی و روانی ، استرس ، اعتماد به نفس و میزان تمرین و تلاش زبان آموز بستگی دارد پس تمام شعار های موسسات مبنی بر تضمینی بودن نمره آزمون آیلتس دروغ است.

مجموعه مای پی تی ای می تواند روی کیفیت آموزش خود تضمین بدهد. همچنین، اگر متقاضی در آزمون های آزمایشی آیلتس IELTS مجموعه نمره مورد نظر را اخذ کرد، قظعا می تواند در آزمون اصلی، همان نمره را با اختلاف نیم نمره بیشتر یا کمتر اخذ کند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.مجموعه مای پی تی ای علاوه بر تدریس خصوصی آیلتس ، دوره های تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی پی تی ای برگزار میکند.

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

۰۹۱۲-۳۱۰۹۸۵۶
۰۲۱-۲۶۴۲۱۳۵۲

آدرس : تهران – خیابان شریعتی – بلوار میرداماد

 

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *