کلاس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

شرکت در کلاسهای عمومی و گروهی برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار وقت گیر و زمان بر است و ممکن است به دلیل زمان طولانی زبان آموز خسته شود و دیگر قصد ادامه یادگیری را نداشته باشد . کلاس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی می تواند با توجه به دقت بالای استاد بر ۴ مهارت اصلی زبان آموز ، در کوتاه ترین زمان بیشترین بازدهی را برای زبان آموز مهیا کند و زبان آموز بتواند پیشرفت خود را هرچه بیشتر احساس کند.

آموزشگاه ها ممکن هست دوره های آموزش را طولانی کنند در حالیکه زمان آموزش را می توان در کلاس خصوصی مکالمه تا چند برابر کاهش داد. برای همین قبل از رفتن به هر کلاسی باید اعتبار آموزشگاه مورد نظر، اساتید آن و متد آموزشی که بکار می برند اطمینان حاصل نمود.

داشتن یک استاد خصوصی زبان که کاملا مسلط به متدهای تدریس خصوصی زبان باشد، یکی از موثرترین روش ها برای یادگیری زبان است.

مزیت های تدریس خصوصی مکالمه

تدریس خصوصی زبان مزایایی دارد که کلاس های گروهی معمولا از آن ها محروم هستند. وقتی که شما برای کلاس تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی ثبت نام می کنید دیگر نیازی ندارید که به موسسه مراجعه کنید. شما می توانید کلاس های تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی توسط خانم داشته باشید و یا استادان ما می توانند به محل کار یا منزل شما آمده و تدریس خصوصی زبان در منزل انجام شود.

کلاس های تدریس خصوصی زبان مجموعه مای پی تی ای کاملا برای شما می تواند برنامه ریزی کند تا در سریع ترین زمان ممکن یادگیری را شروع کنید. شما می توانید با شرکت در کلاس های آموزش خصوصی زبان انگلیسی این زبان را سریع تر بیاموزید.

علاوه بر آنکه تدریس خصوصی زبان انگلیسی می تواند در کوتاه ترین زمان زبان آموزان را برای اهداف خود آماده کند ، می تواند یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای آموزش زبان انگلیسی باشد .

ویژگی های تدریس خصوصی مکالمه

کلاس های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی در مجموعه مای پی تی ای دارای ویژگی های خاص خود است. برخی از این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشند:

  1. انتخاب روز کلاس به عهده زبان آموز
  2. انتخاب ساعت برگزاری کلاس به انتخاب زبان آموز
  3. انتخاب استاد مربوطه به عهده زبان آموز
  4. تعیین هدف دوره توسط زبان آموز
  5. امکان برگزاری دوره در هر سطح زبانی
  6. امکان برگزاری کلاس در محل موسسه ، محل کار شاگرد و یا منزل وی
  7. بررسی پیشرفت ها و ضعف های شما در بازه زمانی های کوتاه
  8. امکان استفاده از مشاوره رایگان توسط مشاورین آموزشی سراسر دوره

 

بهترین روش های تقویت لهجه زبان چیست؟

 

تدریس خصوصی آنلاین مکالمه زبان انگلیسی

اگر شما قصد شرکت در کلاس خصوصی مکالمه را دارید اما به دلایل مختلف نمیتوانید در کلاس های حضوری شرکت کنید اصلا نگران نباشید چون مجموعه MYPTE  کلاس های مجازی را با همان اساتید برای شما برگزار میکند.

تفاوت تدریس خصوصی و تدریس گروهی:

در کلاس های خصوصی استاد فقط با یک یا دو زبان آموز در ارتباط است و این نوع کلاس ها با کمترین تعداد زبان آموز برگزار می شوند. به خاطر این که زبان آموز تنهاست یا با نفر دومی در کلاس است، زمان بیشتری برای یادگیری و بهره برداری از درس دارد و می تواند هر زمان که مایل است صحبت کند و مشکلاتش را از مدرس بپرسد.

همچنین اگر زبان آموز دومی در کلاس باشد، می توانند با هم مکالمه تمرین کنند یا مهارت های مختلف را تقویت کنند و یا در مسیر یادگیری با اصلاح اشکالات یکدیگر، نکات بیشتری یاد بگیرند.

یکی دیگر از آن ها این است که در کلاس های گروهی، مدرس نمی تواند روی یک دانش آموز به طور خاص تمرکز کند. در کلاس خصوصی مدرس می تواند به طور کامل به دانش آموز توجه کند و دانش آموز هم موظف است تمام توجه خود را به کلاس و درس بدهد.

در کلاس های گروهی دانش آموزان با سطح زبانی مختلف در کنار هم هستند و کسانی که سطح بالاتر یا پایین تری نسبت به کلاس دارند یا سبک یادگیری شان با آنچه در کلاس تدریس می شود فرق دارد، چیزی یاد نمی گیرند و کلاس برای آن ها خسته کننده یا ناامیدکننده خواهد بود ولی در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی کیفیت کلاس بالا تر است و زبان آموز با استاد تعامل بیشتری دارد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *