عنوان :      IELTS Ideas and Vocabulary
مجموعه:      IELTS, Self-Study, Vocabulary
نویسنده:      Carolyn Catt
توضیحات کتاب: یکی از بخش هایی که همیشه برای داوطلبین آزمون آیلتس چالش برانگیز بوده است، دایره لغات فرد است. در تمامی بخش های آزمون آیلتس، دایره لغات وسیع تر احتمال گرفتن نمره بهتر را بالا می برد. اما دایره لغات تنها عامل موثر در نمره گیری نیست. بخش عمده ای از نمره شما، به ویژه در بخش اسپیکینگ و رایتینگ، ارائه و پرورش یک ایده خوب است.

در این کتاب زبان آموز با طیف وسیعی از لغات و ایده های مفید برای آزمون آیلتس آشنا خواهد شد. مطالب ارئه شده در این کتاب برای آن دسته از داوطلبینی مناسب خواهد بود که می خواهند از دایره لغات وسیع تر و پیشرفته دربخش های مختلف آزمون استفاده کنند و در عین حال به دنبال بستری مناسب برای آشنایی با ایده های گوناگون هستند.

عنوان :      ۱۵ Days Practice for IELTS Listening
مجموعه:      IELTS, Listening
نویسنده:      Xia Li Ping و He Ting
توضیحات کتاب: کتاب ۱۵ Days Practice for IELTS Listening برای کسانی در نظر گرفته شده است که کمتر از دو هفته تا آزمون خود زمان دارند. اگر تا به اینجا تست های مختلف را زده اید و مطالب زیادی را در زمینه Listening آزمون آیلتس یادگرفته اید، این کتاب برای جمع بندی مطالب یاد گرفته شده در این روزهای پایانی طراحی شده است. با مطالب این کتاب، می توانید خود را به بالاترین سطح آمادگی برسانید.

15 Days Practice for IELTS Listening
The best preparation for IELTS Reading
عنوان :      The best preparation for IELTS Reading
مجموعه:      IELTS, Reading
نویسنده:      Young Kim
توضیحات کتاب: Reading از جمله بخش های آزمون آیلتس می باشد که ممکن است برای بعضی از داوطلبان دشوارترین قسمت نیز باشد. منابع آزمون آیلتس در بخش Reading عمدتاً برگرفته از مجلات، روزنامه ها، کتب و مقالات معتبر می باشد. راهنمای عملی گام به گام برای تمرین تست و همچنین مهارت های مهم ارائه شده و توضیح داده شده در این کتاب، مطمئنا انتظارات شما را برآورده می کند و موفقیت شما را برای آزمون آینده IELTS به ارمغان می آورد.
این کتاب برای آن دسته از داوطلبین آزمون آیلتس طراحی شده است که به دنبال خودآموزی جامع برای یادگیری تکنیک های Reading، می باشند.
عنوان :      Intensive IELTS Reading
مجموعه:      IELTS, Reading
نویسنده:      IELTS Reseach Institute, New Orient Education & Technology Group
توضیحات کتاب: یکی از نکات مهم بخش ریدینگ، تنوع بالای متن‌های استفاده شده در آزمون است. پس خواندن متن در موضوعات مختلف، کمک شایانی به داوطب در زمینه درک بهتر متون ریدینگ، خواهد کرد. کتاب حاضر در سه بخش اصلی طراحی شده است، نکات بنیادی بخش ریدینگ، استراتژی ها و درنهایت تمرین.

اگر به دنبال کتابی هستید که شما را با مضوعات مختلف آشنا کند و در عین حال تکنیک های بخش ریدینگ را آموزش دهد، Intensive IELTS Reading، انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.

Intensive IELTS Reading
IELTS band 9 Vocab Secrets
عنوان :      IELTS band 9 Vocab Secrets
مجموعه:      IELTS, Vocabulary
نویسنده:      Jessica Alperne & Peter Swires
توضیحات کتاب: در این کتاب تعداد زیادی لغت یادمی‌گیرید، لغاتی که دقبقا همان چیزی هست که ممتحن یا مصحح آزمون آیلتس با دیدن آن‌ها به وجد می‌آید. کلماتی که در این کتاب فراخواهید گرفت، ده موضوع بسیار مهم و کاربردی را در آزمون آیلتس، پوشش می‌دهد. از مهم‌ترین نکات آزمون آیلتس این است که بتوانید در مورد موضوعات مختلف، کلمات مرتبط به آن موضوع را بکار ببرید. پس اگر به دنبال منبعی کامل برای بهبود دایره لغات خود هستید، این کتاب انتخاب مناسبی برای شماست.
عنوان :      IELTS Reading Recent Actual Tests Volume 2 (2006-2012)
مجموعه:      IELTS Tests
نویسنده:       –
توضیحات کتاب: درکنار یادگیری تکنیک‌های آیلتس، داشتن منبعی معتبر و موثق برای تمرین کردن این تکنیک ها، بسیار حائز اهمیت است. در این کتاب ۷ تست ریدینگ، برگرفته از آزمون های اصلی آیلتس، در موضوعات متنوع، برای شما گردآوری شده است تا علاوه بر فراهم کردن بستری مناسب برای تمرین کردن، با موضوعات و کلمات بیشتری آشنا شوید.

این کتاب برای آن دسته از داوطلبن آزمون آیلتس که به اندازه کافی با تکنیک های آزمون آشنا هستند و به دنبال منبعی معتبر برای تست زنی هستند، بهترین انتخاب است.

IELTS Reading Recent Actual Tests Volume 2
Get IELTS band 9
عنوان :      Get IELTS band 9: Task 1 Writing Data, Charts and Graphs
مجموعه:      IELTS, Writing
نویسنده:       –
توضیحات کتاب: تسک ۱ رایتینگ به دلیل داشتن گراف ها، نمودار ها و داده های مختلف، می تواند سخت ترین بخش رایتینگ باشد، چراکه داوطلب باید ابتدا داده ها را تحلیل کند. شما باید بدانید چگونه از اطلاعاتی که در اختیار شما قرار داده شده است، به بهترین نحو برای پاسخگویی به سوالات مطرح شده، استفاده کنید.
این کتاب در سه مرحله، پروسه پاسخگویی به سوال از مرحله تحلیل داده تا نوشتن رایتبنگ را به شما آموزش می دهد.
عنوان :      IELTS 230 Writing Samples
مجموعه:      IELTS, Writing
نویسنده:      Dr. Md Munan Shaik
توضیحات کتاب: قسمت رایتینگ آزمون آیلتس همیشه از سخت ترین بخش ها برای داوطلبین بوده است. برای نوشتن یک رایتینگ خوب، علاوه بر یادگیری تکنیک ها باید با اشتباهات رایج در رایتینگ نیز آشنا باشید و از آنها پرهیز کنید. نکته مهم دیگر تمرین زیاد است، برای گرفتن نمره بالا در رایتینگ باید نمونه های زیادی را مطالعه کنید تا با ایده های مختلف آشنا شوید و نحوه نوشتن یک رایتینگ خوب را ببینید و در نهایت با تمرین و نوشتن و تصحیح رایتینگ، بتوانید به سطح خوبی در رایتینگ آیلتس برسید. در این کتاب شما با نمامی این موضوعات آشنا خواهید شد.
IELTS 230 Writing Samples
Crack the IELTS’ Myth
عنوان :      Crack the IELTS’ Myth
مجموعه:      IELTS, Self-study
نویسنده:      Er. DAISON. SAMUEL
توضیحات کتاب: کتاب پیش رو ، یک کتاب درسی یا تمرینی نیست، این کتاب شامل ایده ها ، تکنیک ها، نکات و میان بر هایی برای گرفتن بالاترین نمره ممکن در آزمون آیلتس است. شما می نوانید از این کتاب به عنوان راهنمایی باری برطرف کردن شک ها و مشکلات خود، به موازات آماده سازی برای آزمون، استفاده کنید. این کتاب منبعی معتبر، گردآوری شده از دیگر منابع،برای آزمون آیلتس است که به شما در شکل گیری ایده ها کمک فراوانی می کند و روش های مختلفی را برای پروش این ایده ها به شما آموزش می دهد.
عنوان :      Common English Mistakes Explained With Examples
مجموعه:      IELTS, SelfStudy
نویسنده:      Rachel Mitchell
توضیحات کتاب: بیشتر زبان آموزان هنگام خواندن یا تمرین کردن مرتکب اشنباهاتی می شوند. مطالعه اشتباهات رایج به زبان آموز کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را بیشتر کند و در استفاده از زبان انگلیسی بدون خطا و موفق باشد. در این کتاب با ۳۰۰ اشتباه رایج که زبان آموزان مرتکب آن می شوند مورد بررسی قرار می گیرد و برای پرهیز از آنها راه کار هایی ارائه و آموزش داده می شود.
Common English Mistakes Explained With Examples
Basic IELTS Listening
عنوان :      Basic IELTS Listening
مجموعه:      IELTS, Listening
نویسنده:      Li Ya Bin
توضیحات کتاب: آمادگی برای آزمون، دوره ای حیاتی برای شرکت کنندگان در آزمون آیلتس است. نحوه این آمادگی نیز با توجه به وقت محدود اغلب داوطلبین، حیاتی است.
این کتاب موضوعات مختلف و پرتکرار بخش لیسنینگ آیلتس از جمله اسامی، مکان ها، اعداد و … را مورد بررسی قرار می ذهذ و با ارائه مثال هایی کاربردی به آموزشآنها می پردازد. کتاب حاضر مرجعی کامل برای یادگیری و تمرین تکنیک های لینینگ آیلتس، از بنیادی ترین مفاهیم تا پیچیده ترین آنها، می باشد.
عنوان :      IELTS the Vocabulary Files: English Usage Advanced Student’s Book
مجموعه:      IELTS, Vocabulary
نویسنده:      Andrew Betsis, Sean Haughton
توضیحات کتاب: هدف این مجموعه این است که دانش آموزان بتوانند واژگان خود در زمینه های مختلف گسترش دهند. هر درس به یک موضوع رایج واژگان می پردازد. واژگان توسط انواع تمرینات با تعداد زیادی از تصاویر آموزش داده می شود تا پر جنب و جوش و جذاب تر شوند.
IELTS the Vocabulary Files: English Usage Advanced Student's Book