تدریس خصوصی IELTS

آیلتس مخفف عبارت ( International English Language Testing system ) به معنای “سامانه جهانی سنجش زبان انگلیسی” می باشد که به سنجش توانایی و مهارت زبانی داوطلبان تمام کشورها می پردازد.

آزمون آیلتس پراستفاده ترین آزمون مهارت سنجی زبان انگلیسی است. شرکت در آزمون آیلتس راهگشای فرصت های بسیاری است.

مدرک آیلتس برای زندگی، تحصیل و کار در ۱۳۵ کشور جهان به کار می آید. بیش از ۸۰۰۰ سازمان، شامل موسسات دولتی، آموزشی و شغلی – از جمله بیش از ۳۰۰۰ موسسه و دوره آموزشی در ایالات متحده آمریکا – پذیرای مدرک آیلتس هستند.

همچنین مدرک آیلتس در کشورهایی که در امور مهاجرین از آن استفاده می کنند، تنها مدرک مورد قبول برای مهاجرت به حساب می آید. افرادی که میخواهند طی مدت زمان کوتاهتری به یادگیری آیلتس بپردازند شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی IELTS را انتخاب میکنند تا بتوانند در مدت زمان کوتاهتری به اهداف خود برسند.

آزمون آیلتس طراحی شده است تا به شما کمک کند از زبان انگلیسی در زندگی جدید خود خارج از ایران استفاده کنید.

انواع آزمون آیلتس

آزمون آیلتس انواع مختلفی دارد که به سه دسته زیر تقسیم میشود.

آیلتس جنرال

آیلتس آکادمیک

آیلتس لایف اسکیلز

هر یک از این آزمون ها برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار میگیرد. شما میتوانید قبل از ثبت نام در آزمون آیلتس با متخصصان ما تماس بگیرید ، آن ها شما را به بهترین شکل راهنمایی میکنند.

ساختار آزمون آیلتس

در زمانی کمتر از سه ساعت، این آزمون مهارت‌های شما را در گوش دادن، خواندن، نوشتن و مکالمه می سنجد.

هر یک از این مهارت ها نیاز به تمرین فراوان دارد و وجود یک معلم خصوصی آیلتس که سال ها تجربه دارد میتواند به شما کمک زیادی کند.

بهترین روش برای سنجش مهارت‌های مکالمه، صحبت رو در روست و آیلتس یکی از شناخته‌شده‌ترین آزمون‌هایی است که از روش مکالمه رو در رو برای سنجش مهارت‌های ارتباطی استفاده می کند.

این آزمون که توسط متخصصین آزمون های زبان در سرتاسر جهان طراحی شده، به شما تصویری دقیق و عادلانه از مهارت های زبان انگلیسی تان می دهد. برای اطلاعات کامل تر راجب آیلتس مقاله تدریس خصوصی آیلتس را بخوانید.

مجموعه Mypte با برگزاری دوره های تدریس خصوصی IELTS ، تدریس خصوصی تافل و  همچنین دوره های تدریس خصوصی PTE توسط اساتید مجرب زبان انگلیسی می تواند شما را برای موفقیت در آزمون آیلتس یاری کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲-۳۱۰۹۸۵۶
۰۲۱-۲۶۴۲۱۳۵۲

آدرس : تهران – خیابان شریعتی – بلوار میرداماد

[yasr_overall_rating size=”large”]