تدریس خصوصی آیلتس

مجموعه  mypte  برای آن دسته از عزیزانی که قصد شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس را دارند اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار می دهد. کسب نمره بالا در آزمون آیلتس مستلزم داشتن بهترین استاد آیلتس و همچنین آمادگی کامل است. کلیه مطالب فوق به طور کامل در کلاس خصوصی آیلتس به شما توضیح داده خواهد شد.در انتهای مقاله نیز در مورد جزئیات کلاس خصوصی آیلتس توضیحاتی میدهیم.

آیلتس چیست ؟

IELTS  مخفف عبارت  International English Language Testing System  به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است .

آزمون آیلتس یکی از معتبرترین آزمون های جهان است که در اکثر کشورها و دانشگاه ها استفاده می شود، این امتحان در بیشتر از ۲۷۰ مرکز امتحانی در نزدیک به ۱۱۰ کشور دنیا برگزار می شود ، شما با در دست داشتن نمره قابل قبول در این آزمون می توانید نسبت به مهاجرت تحصیلی اقدام کنید.

آزمون IELTS  توسط

  • دانشگاه کمبریج انگلستان
  • شورای فرهنگی بریتانیا
  • مرکز آیلتس استرالیا

برگزار می شود و در دانشگاههایی نظیر کمبریج ، آکسفورد و هاروارد قابل استناد است.

همان طور که میدانید کسب نمره بالا در آزمون آیلتس مستلزم آمادگی کامل است ، افرادی که می خواهند طی مدت زمان کوتاهتری به یادگیری آیلتس بپردازند شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی آیلتس (IELTS) را انتخاب می کنند تا بتوانند با سرعت بیشتری به اهداف خود برسند.

ما در مقاله تدریس خصوصی آیلتس به موارد زیر اشاره میکنیم.

  • چرا باید مدرک آیلتس بگیریم ؟ هدف از این آزمون چیست؟
  • آزمون آیلتس چه  مزایایی دارد؟
  • انواع آزمون آیلتس و تفاوت های آنها در چیست ؟
  • در آزمون آیلتس چه چیز هایی مورد بررسی قرار میگیرد؟( ساختار آزمون آیلتس)
  • دامنه نمره دهی آیلتس چگونه است ؟
  • منابع آزمون آیلتس
  • تفاوت آیلتس و تافل چیست؟
  • امتیاز دهی به آزمون تافل و آیلتس

 

سوالات متداول آیلتس

سوالات متداول آیلتس

  • جایگزین آیلتس چیست؟
  •  شرایط سنی برای شرکت در آزمون آیلتس چگونه است؟
  •  اعتبار این دو آزمون آیلتس و تافل چه مدت است ؟
  •  از چه طریقی در آزمون آیلتس میتوانم ثبت نام کرده و پرداخت نمایم؟
  •  آیا کل تست در یک روز برگزار می شود؟
  •  چه چیزی را روز آزمون می توانم با خود ببرم؟
  • اگر روز آزمون به دلایلی در آزمون غیبت کنم با من چه برخوردی می شود؟
  •  چه مدت طول می کشد که نمرات آزمونم را دریافت کنم؟
  •  اگر از نتیجه آزمون راضی نبودم آیا می توانم اعتراض کنم؟
  •  هزینه آزمون آیلتس چه قدر است؟
  • مراکز برگزار کننده آیلتس

برای گرفتن پاسخ سوال هایتان تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 چرا باید مدرک آیلتس بگیریم ؟ هدف از این آزمون چیست؟

 

هدف از آزمون آیلتس چیست؟

در دنیا تعداد مراکز برگزاری آیلتس نسبت به سایر آزمون ها بیشتر است .آزمون آیلتس علاوه بر این که اجازه می دهد در کشور های پیشرفته صنعتی ادامه تحصیل دهید ، در داخل کشور هم با کمک این مدرک می توانید سطح بالای مهارت های انگلیسی خود را به خوبی نشان دهید و تخصص خود را افزایش دهید. میتوان گفت که داشتن مدرک آیلتس به لحاظ بررسی سطح عمومی زبان انگلیسی، مهم ترین و معتبرترین مدرک جامع و بین المللی برای تشخیص سطح معلومات عمومی شما در مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی است.

باید توجه داشت که مدرک آیلتس هم مثل تافل ۲  سال اعتبار دارد.  پس اگر خواهان اپلای (apply‌) برای دانشگاه های خاصی هستید و قصد دارید ظرف چند ماه پس از اخذ مدرک آیلتس، در دانشگاه های مختلف اپلای‌ کنید، اخذ آیلتس را در محدوده زمانی قرار بدهید که وقت شما از دست نرود و مدرک منقضی ‌نشود.شما می توانید برای تسریع این روند و نزدیک شدن هرچه بیشتر به هدفتان در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس (IELTS)  شرکت کنید ، چرا که کلاس خصوصی آیلتس مخصوص کسانی است که میخواهند در کمترین زمان بیشترین یادگیری را داشته باشند و به روند یادگیری خود سرعت بیشتری دهید.

 

آموزش تصویری گام به گام مراحل ثبت نام آزمون آیلتس  را این جا بخوانید.

 

 آزمون آیلتس چه مزایایی دارد؟

آیلتس برای تحصیلات ، کار ، مهاجرت ، تدریس و موارد دیگر مورد استفاده قرار میگیرد. با در دست داشتن این مدرک برای این موارد یک قدم جلوتر خواهید بود و پذیرش شما راحت تر خواهد بود.

انواع آزمون آیلتس و تفاوت های آنها در چیست ؟

آزمون آیلتس به سه نوع آکادمیک و جنرال  و لایف اسکینز تقسیم می شود که هرکدام از  این امتحانات برای هدف خاصی تعریف شده اند و شما باید با توجه به هدف گذاری خود امتحان مورد نظر را انتخاب کنید.

 

۱-آیلتس Academic آکادمیک (دانشگاهی) :

این قسمت مربوط به داوطلبانی می شود که جهت ورود به مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا (مقطع تحصیلی تکمیلی) اقدام کرده و یا می خواهند در سطوح تخصصی و حرفه ای دانشگاهی فعالیت کنند. از این داوطلبان در زمینه ی چهار مهارت Listening  ، Reading ، Writing و Speaking امتحان و آزمون گرفته می شود.

 

۲- آیلتس General Training جنرال (آموزش عمومی یا غیر دانشگاهی) :

این قسمت ویژه داوطلبانی است که به دنبال گرفتن مدرک دانشگاهی یا تخصصی نیستند. بلکه می خواهند در برنامه های آموزشی شغلی و بازرگانی شرکت نمایند و یا مایلند جهت اخذ پذیرش برای ادامه تحصیل در مقاطع قبل از دانشگاه و یا حتی جهت اهداف مهاجرتی اقدام نمایند.

 

۳-آیلتس Life Skills    لایف اسکیلز :

آیلتس لایف اسکیلز برای افرادی است که قصد دارند ویزای کشور انگلستان را بگیرند. مثلاً اگر شما بخواهید با فردی که مقیم انگلستان است ازدواج کنید و به همراه او به انگلستان بروید باید در آیلتس لایف اسکیلز (Life Skills) شرکت کنید. آیلتس لایف اسکیلز نیز برای کسانی که خانواده درجه ۱ آنها در کشور انگلیس زندگی می کنند و قصد ملحق شدن به آنها را دارند لازم است.

  • در آزمون لایف اسکیلز، مهارتهای ارتباطی و تعاملی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

آزمون لایف اسکیلز در ابتدا دو سطح A1 و B1 داشت، اما در حال حاضر سطح دیگری به نام A2 هم به آن اضافه شده است. شرکت کنندگان در آزمون لایف اسکیلز باید با توجه به انگیزه خودشان برای درخواست ویزا در یکی از این سه سطح شرکت کنند.

آزمون سطح A1:
این نوع آزمون برای افرادی ست که تقاضای ویزای اعضای خانواده در انگلستان را دارند.

آزمون سطح A2:
برای تمدید ویزای  Family Member می‌باشد و تنها در خود انگلستان برگزار می‌شود. یعنی این آزمون برای داوطلبین حاضر در ایران که ویزای انگلستان ندارد، طراحی نشده است.

آزمون سطح B1:
اگر برای اجازه اقامت نامحدود یا شهروندی اقدام کرده‌اید به این سطح آزمون نیاز دارید.

به طور کلی روند آزمون لایف اسکیلز به این صورت است که در اتاق آزمون دو داوطلب با یک ممتحن قرار می گیرند. ابتدا هر کدام از داوطلبین در ۳ تا ۴ دقیقه خود را معرفی می کنند. سپس به سوالات ممتحن پاسخ می دهند و در مرحله بعدی به یک فایل صوتی که توسط اسپیکر پخش می شود گوش می‌دهند و سوالات بعدی ممتحن از متن فایل صوتی طراحی می‌شود.

 

  •  اگر برای کشور انگلیس اقدام کرده اید باید آیلتس مخصوص انگلیس را بدهید.کشور انگلیس آیلتس مخصوص به خود را دارد که به آیلتس UKVI شهرت دارد. این آزمون ها در مراکز خاصی برگزار می شوند و اگر شما نیاز به آن دارید حتما باید از مرکز بپرسید که آیا این نوع آزمون را برگزار می کنند یا نه .این آزمون نمره ای ندارد و اگر در این آزمون شرکت کنید یا قبول (pass) می شوید و یا رد (Fail) می شوید.

 

در دوره های تدریس خصوصی آیلتس همه این موارد به طور کامل توضیح داده میشود.

در مقاله زیر میتوانید دلیل استفاده از کلاس خصوصی آیلتس را مطالعه کنید.

 

چرا بهترین راه یادگیری زبان تدریس خصوصی است؟

 

در آزمون آیلتس چه چیز هایی مورد بررسی قرار میگیرد؟( ساختار آزمون آیلتس)

ساختار آزمون آیلتس

 

  • بخش Listening   آزمون آیلتس

در این بخش که مهارت شنیدن و درک مکالمه ها و سخنرانی های انگلیسی شما ارزیابی می شود، شما باید به ۴ دسته سوال ۱۰ تایی گوش کنید. زمان کل Listening حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است . شما باید بتوانید همزمان با گوش دادن به لیسنینگ، به سوال ها پاسخ بدهید. البته قبل از اینکه هر قسمت از لیسنینگ پخش شود، شما کمی زمان خواهید داشت تا سوال های آن قسمت را مرور کنید. فایل این بخش فقط یکبار برای شرکت کنندگان پخش می شود.

به احتمال زیاد به هر سوالی که قبل از آغاز متن آن را کامل خوانده باشید پاسخ صحیح خواهید داد. بنابراین خواندن سوالات بسیار مهم است. در هنگام خواندن سوالات حتما دور کلمات کلیدی آن سوال خط بکشید تا هنگام پخش مکالمه به محض شنیدن کلمات کلیدی اماده شنیدن پاسخ باشید. به دلیل اینکه پاسخ به سوال در حین شنیدن ممکن است باعث شود بخشی از متن را گوش نکنید، پاسخ را به خلاصه ترین و ساده ترین شکل ممکن بنویسید جواب سوالات می بایست در دفترچه پاسخنامه درج گردد.

 

  • بخش Reading آزمون آیلتس

بخش reading آزمون آیلتس از سه متن تشکیل شده است و در مجموع ۴۰ سوال از این سه متن خواهید داشت و زمان شما ۶۰ دقیقه وقت خواهد بود. حداقل یکی از این سه بخش شامل یک نوشته استدلالی ظریف است و یک بخش نیز به محتوای غیر نوشتاری و همراه با نمودار یا شکل اختصاص دارد. در صورتی که متن حاوی لغات تخصصی و فنی باشد، واژه‌نامه‌ای کوتاه نیز همراه متن خواهد آمد.

برای بازدهی بیشتر در این بخش توصیه می شود برای پاسخگویی به سوالات هر متن، ابتدا مدت حداکثر ۵ دقیقه را به مطالعه سطحی متن بپردازید. در این مرحله به جزئیات توجه نکنید، اما سعی کنید موضوع اصلی هر پاراگراف را دریابید. به این ترتیب هنگام پاسخگویی به سوالات می دانید پاسخ سوال احتمالا در کدام پاراگراف است. دقت داشته باشید که ترتیب سوال ها همان ترتیبی است که مطالب در متن آمده است. یعنی مثلا پاسخ سوال ۴ را قبل از پاسخ سوال ۵ در متن خواهید یافت.

در بخش reading سرعت عمل نقش بسیار مهمی دارد و تنها راه برای بالا بردن سرعت تمرین است. توصیه می شود حداقل ۱ ماه قبل از آزمون reading های آزمون های IELTS را با زمان بندی امتحان واقعی تمرین کنید . همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم بخش Reading آزمون های آکادمیک و جنرال با هم فرق دارند، اما این تفاوت در تعداد متون یا تعداد سوال ها نیست، بلکه در انواع متن ها و سختی سوال هاست. متونی که در این بخش برای شرکت کنندگان مورد استفاده قرار گرفته اند از کتاب ها ، مجلات و جزوات عمومی انتخاب شده اند و لزوما برای خواننده ی متخصص نمی باشند.

 

  • بخش Writing آزمون آیلتس

در رایتینگ آیلتس شما باید در ۶۰ دقیقه دو رایتینگ بنویسید که آیلتس آنها را Task 1 و Task 2 نامگذاری کرده است. برای   Task 1  شما ۲۰ دقیقه فرصت دارید تا حداقل ۱۵۰ کلمه بنویسید و برای Task 2 شما باید در ۴۰ دقیقه حداقل ۲۵۰ کلمه بنویسید. به پاسخ‌هایی که کمتر از این‌ میزان کلمه داشته‌ باشند نمره کامل داده نخواهد شد.

در موضوع اول به داوطلب یک جدول یا نمودار داده شده و از او خواسته خواهد شد تا اطلاعات نمایش‌داده شده در جدول را با جملات خود توضیح دهد.موضوع دوم در قالب یک سوال از داوطلب خواهد خواست تا نظر یا عقیده موافق یا مخالف خود را نسبت به یک مسئله بیان کند. سطح سوالات در این بخش نیز همانند ارزیابی مهارت خواندن نسبت به آیلتس جنرال کمی دشوار تر است.

 

  •   بخش Speaking آزمون آیلتس

بخش Speaking در آیلتس آکادمیک و جنرال مشابه است. نکته مهم در مورد آزمون اسپیکینگ این است که شما یک تا چند روز قبل یا بعد از تاریخ آزمون آیلتس خودتان باید در آزمون اسپیکینگ آیلتس شرکت کنید. . Speaking  آیلتس بین ۱۱ تا ۱۴ دقیقه طول می کشد و از سه قسمت تشکیل شده است. در طول این زمان داوطلب به سوالات مطرح شده از سوی مصاحبه‌گر پاسخ خواهد داد. این مصاحبه بر روی نوار ضبط می‌شود.

در بخش اول مصاحبه، داوطلب به‌ سوالات عمومی و شخصی در مورد محل‌زندگی‌، وضعیت خانوادگی، شغلی و همینطور علایقش پاسخ خواهد داد. در بخش دوم به داوطلب موضوعی، که بر روی یک کارت نوشته شده‌است، داده می‌شود و از وی خواسته خواهد شد تا به مدت دو دقیقه در مورد آن موضوع صحبت کرده و نظر و عقیده خود را اظهار کند. در بخش سوم داوطلب ۴ الی ۵ دقیقه با مصاحبه‌گر وارد به بحث می پردازد که محور آن  به موضوع نوشته شده در کارت مربوط می شود.

در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس می توانید هر یک از این مهارت ها را به خوبی ارتقا داده و مورد بررسی قرار دهید. اساتید ما ابتدا شما را تعیین سطح کرده و هر یک از مهارت های شما را بررسی میکنند ، سپس با توجه به نقاط ضعف و قوت شما ، برای ارتقا هر یک از این مهارت ها برنامه ریزی میکنند.

دامنه نمره دهی آیلتس چگونه است ؟

 

دامنه نمره دهی آیلتس

نمره کل آزمون بصورت اعداد صحیح ۰ تا ۹ است و یا بصورت نیم اعشار (مانند ۷٫۵)  نمایش داده میشوند. هر کدام از ۴ قسمت آزمون دارای بازه ۰ تا ۹ هستند و نمره کل آزمون، از میانگین نمرات این ۴ بخش بدست می آید و میانگین حاصل شده به سمت نزدیکترین عدد گرد میشود.

نمره ۰ : هیچ اطلاعات قابل ارزیابی ندارد.

نمره ۱ : در اصل هیچ توانایی برای استفاده از زبان بیش از چند کلمه ی مجرد ندارد.

نمره ۲ : امکان ارتباط واقعی وجود ندارد مگر برای اطلاعات بسیار ابتدایی با استفاده از واژگان مجرد یا قالب‌های کوتاه در موقعیتهای آشنا و برای برطرف کردن نیازهای ابتدایی و فوری. مشکلات زیادی در فهم انگلیسی گفتاری و نوشتاری دارد.

نمره ۳ : فقط می‌تواند مفهوم کلی را در موقعیتهای خیلی آشنا درک و منتقل کند. توقف‌های مکرر در هنگام ارتباط مشاهده می‌شود.

نمره ۴ : قابلیت‌های ابتدایی محدود است به موقعیتهای آشنا. مشکلات مکرر در فهم و بیان منظور دارد. توانایی استفاده از زبان پیچیده را ندارد.

نمره ۵ : دارای مهارت نسبی زبان با قابلیت درک عمومی معنا در بیشتر موقعیتها می‌باشد، گرچه احتمال اشتباهات بسیار وجود دارد. باید توانایی ایجاد ارتباطات اولیه را در حوزهٴ تخصصی خود داشته باشد.

نمره ۶ : علیرغم بعضی بی‌دقتی‌ها، عدم تناسب‌ها، و نافهمی‌ها، در کل دارای مهارت موثر زبانی است. قادر به استفاده و فهم زبان نسبتا پیچیده به ویژه در موقعیتهای آشنا می‌باشد.
نمره ۷ : مهارت کاملا کاربردی زبان را داراست، اگرچه با اشتباهات هر از گاهی در دقت، تناسب، و درک زبان همراه‌ است. ممکن است در موقعیت های ناآشنا فهم کامل زبان صورت نگیرد. در کل توانایی آن را دارد که از پس زبان پیچیده برآید و استدلال‌های ریز را درک کند.

نمره ۸ : مهارت کاملا کاربردی زبان را داراست و تنها هر از گاهی اشتباهاتی از نظر دقت و تناسب کاربرد مرتکب می‌شود. ممکن است در موقعیت های ناآشنا فهم کامل زبان صورت نگیرد. اما از پس مباحثات پیچیده و مشروح به خوبی برمی‌آید.

نمره ۹ : مهارت کاملا کاربردی زبان را داراست: دقیق، صحیح، روان همراه با فهم کامل.

 

منابع آزمون آیلتس

·     کتاب‌های Mindset For IELTS از انتشارات کمبریج

·     کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS 

·     کتاب Essential Grammar in Use

·     کتاب Essential Words for the IELTS

·     کتاب  Oxford Word Skills

·     کتاب Oxford Word Skills-Idioms and Phrasal verbs

·     کتاب Get Ready for IELTS Speaking

·     کتاب Get ready for IELTS Listening

·     کتاب Listening for IELTS

منابع آیلتس

تفاوت آیلتس و تافل چیست؟

دو آزمونی که در حال حاضر در دنیا بعنوان معیار پذیرفته شده اند:

  • آزمون تافل (TOEFL: Test Of English as a Foreign Language)
  • آزمون آیلتس (International English Language Test System

هر دو این آزمون ها، بطور دقیق مهارت شما در زبان انگلیسی را امتحان می کنند و به همین دلیل هم هزاران موسسه در سراسر دنیا مدرک تافل و آیلتس را معتبر می دانند. اما این دو آزمون و مدرک، در روش، ساختار و معیار تدریس متفاوت هستند و بنابراین شما باید با دقت انتخاب کنید که مدرک تافل به درد شما می خورد یا مدرک آیلتس؟

 

تفاوت های کلی تافل و آیلتس

  • زمان بندی:

زمان آزمون تافل حدود ۴ ساعت می باشد . ممکن است بر اساس اینکه reading یا listening به صورت long باشد، اندکی تفاوت پیدا کند.

زمان آزمون آیلتس کمتر و حدود ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه است.

  • هزینه:

از نظر هزینه فرق زیادی میان ۲ آزمون وجود ندارد.

  • سیستم نمره دهی:

مقیاس نمره دهی آزمون TOEFL iBT  از ۰ تا ۱۲۰(یک به یک افزایش پیدا می کند ) و آزمون   IELTS   از ۰ تا ۹ می باشد (نیم به نیم افزایش پیدا می کند.)

جدای از گونه و روش آزمونی که هر کدام از این دو دارند، در آزمون تافل سوالات عمدتا بصورت چند گزینه ای (Multiple choice) هستند، در حالیکه در آیلتس شما طیفی از انواع سوالات را دارید، از جمله پاسخ های کوتاه، پر کردن جای خالی و نوشتن مقالات کوتاه (Short essay tasks).

همچنین فقط یک نوع آزمون تافل وجود دارد که آن هم فقط و فقط با کامپیوتر برگزار می شود در حالیکه آیلتس دو نوع آزمون دارد، روی کاغذ و با کامپیوتر. همانگونه که گفتیم، آزمون آیلتس جنرال مخصوص افرادی است که قصد مهاجرت یا اشتغال دارند، آزمون آیلتس آکادمیک هم برای کسانی است که قصد تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان را دارند.

 

بررسی ۸ تفاوت تافل و آیلتس به طور کامل

 

امتیاز دهی به آزمون تافل و آیلتس

بخش گفتاری و نوشتاری آزمون تافل به صورت کلی نمره دهی می شوند (منظور کارنامه ای است که بعد از آزمون به شما تعلق می گیرد).

یعنی  از ۱ تا ۳۰، یک نمره به بخش گفتاری و نوشتاری اختصاص پیدا می کند. ولی در کارنامه آیلتس هر جزئی بصورت جدا نمره دهی می شود، مثلا منطق نوشتاری، گرامر، روانی، مثلا اگر یکی از زیربخش های آزمون را با منطق قوی ولی گرامر ضعیف نوشته اید، در تافل نمره بالاتری کسب می کنید در حالیکه اگر همان مقاله را در ایلتس با گرامر قوی تر ولی کلمات و ایده های ضعیف تر بنویسید، نمره بالاتری در این بخش کسب می کنید.

نمره دهی کل آزمون آیلتس از ۱-۹ است (نمره کلی شما متوسط چهار بخش ذکر شده در بالاست که رند شده است). مثلا اگر متوسط چهار بخش آزمون شما ۶٫۲۵ شده باشد، به شما نمره کلی ۶٫۵ تعلق می گیرد. اما نمره دهی در آزمون تافل از ۱۲۰ نمره است، که امتیازات هر چهاربخش ( که هرکدام ۳۰ نمره دارند) جمع می شود و یک نمره کلی تعلق می گیرد.

 

ریدینگ آکادمیک

 

ریدینگ آکادمیک

 

ریدینگ جنرال

 

ریدینگ جنرال

 

لیستنینگ آکادمیک و جنرال

 

لیستنینگ آکادمیک و جنرال

سوالات متداول

جایگزین آیلتس چیست؟

آزمون  PTE (Pearson Test of English) که توسط لانگمن برگزار میشود روز به روز از محبوبیت و اعتبار بیشتری برخوردار میشود و در حال تبدیل شدن به یکی از رقبای اصلی غول هایی چون IELTS و TOEFL است.

برای اطلاعات بیشتر راجب این آزمون مقالات مربوط به آزمون PTE  را بخوانید.

شرایط سنی برای شرکت در آزمون آیلتس چگونه است؟

میتوان گفت آزمون آیلتس که افراد معمولا برای ادامه تحصیل یا برای مهاجرت به مدرک آن نیاز دارند برای افراد زیر ۱۶ سال توصیه نمی شود زیرا نتیجه ی این آزمون هیچ گونه مزیتی را برای این رده ی سنی به همراه ندارد و تنها نتیجه ی مثبت آن ارزیابی سطح دانشی فرد می باشد.

ولی به نظر میرسد محدودیتی از نظر سنی، جنسی و نژادی برای برگزار این آزمون در نظر گرفته نشده باشد.

اعتبار این دو آزمون آیلتس و تافل چه مدت است ؟

آزمون های آیلتس و تافل هر دو پس از دو سال منقضی می شوند.

از چه طریقی در آزمون آیلتس میتوانم ثبت نام کرده و پرداخت نمایم؟

با مراجعه به وب سایت موسسه ابتدا  یک پروفایل کاربری ایجاد نموده و از طریق داشبورد شخصی خود لیست آزمونها را ملاحظه فرموده و آزمون مورد نظر خود را رزرو نمایید.شما تا ۲۴ ساعت فرصت دارید هزینه آزمون را بصورت آنلاین پرداخت نمایید. مرحله دوم ثبت نام روی سایت بین المللی آیلتس به آدرس MY.IELTSESSENTIALS.COM  می باشد . میتوانید از فایل راهنمای ثبت نام موجود در یک باکس بنفش روی صفحه اصلی وب سایت استفاده نمایید. آزمون مورد نظر را فقط در این سایت رزرو نمایید و نیازی به پرداخت نیست.

آیا کل تست در یک روز برگزار می شود؟

به ترتیب Listening، Reading، Writing همگی در یک روز برگزار می شود. ولی آرمون Speaking می تواند هفت روز قبل یا بعد از آزمون کتبی باشد. و در مراکز آزمون کشورهای همسایه با متقاضیان همکاری میکنند و امکان برگزاری آزمون Speaking در همان روز و یا فردای آزمون کتبی را فراهم می کنند.

چه چیزی را روز آزمون می توانم با خود ببرم؟

تنها شما  اجازه دارید کارت شناسایی ، مداد و پاک کن همراه خود ببرید )لاک غلط گیر مجاز نمی باشد). بقیه وسایل شما همگی بیرون محل آزمون تحویل گرفته می شود.

کلاس خصوصی آیلتس

اگر روز آزمون به دلایلی در آزمون غیبت کنم با من چه برخوردی می شود؟

تمام مبلغ از شما کسر خواهد شد.

چه مدت طول می کشد که نمرات آزمونم را دریافت کنم؟

در شرایط عادی حداکثر تا سه هفته پس از آزمون نتیجه آزمون قابل دریافت می باشد.

اگر از نتیجه آزمون راضی نبودم آیا می توانم اعتراض کنم؟

بله. برگه های شما حداکثر تا چهار هفته پس از دریافت نتایج دوباره تصحیح خواهند شد. این کار برای شما هزینه دارد ولی در صورتی که نمره شما تغییر کند ، این هزینه به شما بازپس داده خواهد شد.

هزینه آزمون آیلتس چه قدر است؟

قیمت آزمون آیلتس به تومان با توجه به نرخ متغیر دلار در کشور نوسان دارد و بیشتر اوقات روند افزایشی دارد. مؤسسات برگزارکننده آزمون آیلتس هم با توجه به نرخ دلار، هزینه یا قیمت آزمون آیلتس را هر از چندگاهی افزایش می‌دهند.

همچنین داوطلبانی که در مورد هزینه و  قیمت آزمون آیلتس به دلار و یا قیمت آزمون آیلتس در ایران اطلاعاتی دارند می توانند در قسمت نظرات همین پست قرار دهند تا دیگر داوطلبانی که این سوالات را دارند بتوانند استفاده نمایند.

مراکز برگزارکننده ایلتس

آیلتس تهران:

تدریس خصوصی آیلتس

پایگاه اطلاع رسانی : http://www.ieltstehran.com
نشانی: تهران، خیابان ولی عصر، پایین تر از پارک وی (ضلع جنوب غربی)، جنب بانک ملی شعبه امانیه، پلاک ۲۶۹۰، طبقه سوم
شماره تماس: ۲۲۶۵۵۱۴۱ و ۲۲۶۵۵۱۶۵ (پیش شماره ۰۲۱)

نشانی: کرج، میدان شهدا، خیابان بهار (شهید شرع پسند)، برج دالاهو
شماره تماس: ۰۲۶۳۲۲۲۰۸۳۰ و ۰۲۶۳۲۲۳۴۹۲۳

دانشگاه آزاد اسلامی:

پایگاه اطلاع رسانی : http://english.iau.ac.ir/ielts
نشانی: تهران، خیابان حافظ، پایین تر از خیابان جمهوری، روبروی تالا بورس اوراق بهادار، ساختمان فرهیختگان، طبقه چهارم
شماره تماس: ۶۶۳۴۸۸۵۶ و ۶۶۳۴۸۸۶۲(پیش شماره ۰۲۱)

 

موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش:

تدریس خصوصی آیلتس

پایگاه اطلاع رسانی: http://www.ieltsadd.ir
نشانی: تهران، خیابان ولی عصر ، ضلع شمالی پارک ساعی،کوچه ساعی یکم، بن بست دانش،موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش
شماره تماس: ۸۸۶۴۴۶۹۰ و ۸۸۶۴۴۶۹۱(پیش شماره ۰۲۱)

 

موسسه فرهنگی و هنری ایرسافام:

تدریس خصوصی آیلتس

پایگاه اطلاع رسانی: http://ielts.irsafam.com
نشانی: تهران، خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل صدر، انتهای شهید میرزاپور(سهیل)، قلندری شمالی، بن بست ساناز، پلاک ۳
شماره تماس: ۲۲۲۴۶۷۱۰ الی  ۲۲۲۴۶۷۱۳ – (پیش شماره ۰۲۱)

موسسه شکوه سمنان:

پایگاه اطلاع رسانی: http://www.semnan-ielts.ir
نشانی: سمنان، بلوار جمهوری، خیابان شانزدهم، پلاک ۵۸۳
شماره تماس: ۳۳۴۵۷۷۳۱ و ۳۳۴۴۷۳۲۲ – (پیش شماره ۰۲۳)

موسسه شکوه تهران:

پایگاه اطلاع رسانی: http://ielts.shokouh.com
نشانی: تهران – جنت آباد شمالی – نرسیده به اتوبان نیایش – ساختمان بانک سینا – پلاک ۲۶۸ – طبقه سوم
شماره تماس: ۴۴۸۹۹۲۷۷ – (پیش شماره ۰۲۱)

موسسه آموزش عالی آزاد پروشات نوین:

تدریس خصوصی آیلتس

پایگاه اطلاع رسانی: http://www.proshotielts.com
نشانی: تهران – سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، کندرو یادگار، نرسیده به بلوار بهزاد، پلاک ۱، طبقه پنجم، واحد ۱۰
شماره تماس: ۲۴۸۸۶ و ۲۲۱۲۹۴۳۳ و ۲۲۱۲۹۴۳۴ و ۲۶۷۶۶۲۳۷ و ۲۶۷۶۶۵۸۱ و ۲۶۷۶۶۵۷۳ – (پیش شماره ۰۲۱)

 

موسسه پارسیان:

تدریس خصوصی آیلتس

پایگاه اطلاع رسانی: http://www.ielts-parsian.ir
نشانی: تهران – خیابان جلال آل احمد(شرق به غرب). بعد از پل آزمایش، سرلشکر آریافر، خیابان جانبازان شرقی، جنب پل زیر گذر، روبروی خیابان سرسبز، ساختمان امام رضا(ع)
شماره تماس: ۴۴۲۸۰۷۱۳ – (پیش شماره ۰۲۱)

توضیح:
قیمت قطعی هر آزمون توسط سازمان سنجش محاسبه و اعلام می شود تا در صورت افزایش نسبت به مبلغ علی الحساب، داوطلبان مبلغ مابه التفاوت را به حساب مرکز مربوطه واریز کنند و چنانچه قیمت قطعی کمتر از قیمت علی الحساب باشد، مراکز می بایست مابه التفاوت را به ذینفعان مسترد کنند. لذا تا زمانی که سازمان سنجش اطلاعیه ای در این زمینه اعلام نکرده است هزینه آزمون، همان هزینه علی الحساب اعلام شده خواهد بود.

مجموعه Mypte با برگزاری دوره های تدریس خصوصی IELTS و همچنین دوره های تدریس خصوصی PTE توسط اساتید مجرب زبان انگلیسی می تواند شما را برای موفقیت در آزمون آیلتس یاری کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در تماس باشید.

امیدواریم مقاله تدریس خصوصی آیلتس  برای شما مفید بوده باشد.

 برای مشاوره و ثبت نام در دوره های تدریس خصوصی آیلتس با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲-۳۱۰۹۸۵۶
۰۲۱-۲۶۴۲۱۳۵۲

 

چه کسانی به کلاس خصوصی IELTS احتیاج دارند؟

1- اگر سطح خوبی دارید و فکر میکنید با شرکت در کلاس گروهی هزینه و زمان شما تلف میشود. ۲- اگر میخواهید در کوتاه ترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشید. ۳- اگر نمیدانید از کجا و چگونه شروع کنید و برنامه ریزی ندارید. ۴- اگر نمیتوانید زمان کلاس هایتان را با کلاس های گروهی تطبیق دهید.

در کلاس خصوصی آیلتس چه مطالبی درس داده خواهد شد؟

مطالب تدریس شده در این کلاس ها برای همه زبان آموزان یکسان نخواهد بود .از شما یک آزمون تعین سطح گرفته میشود و سطح توانایی های شما در هر مهارت ارزیابی میشود و سپس استاد با توجه به سطح شما و نقاط ضعفتان برای پیشرفت هر مهارت برنامه ریزی میکند.

آیا امکان برگزاری دوره فشرده آیلتس وجود دارد؟

بله . ما برای کسانی که میخواهند در کمترین زمان ، همه مهارت های ۴ گانه زبان انگلیسی خود را تقویت کنند دوره های فشرده برگزار میکنیم.

کلاس های تدریس خصوصی آیلتس کجا برگزار میشه ؟

این کلاس ها با توجه به انتخاب زبان آموز میتواند در منزل ، محل کار ، آموزشگاه و ... برگزار شود.

چه قدر طول میکشه نمره ۷ آیلتس بگیرم؟

به طور کلی نمیتوان یک زمان قطعی برای کسب نمره ای به زبان آموز گفت و هر زبان آموز با توجه به سطح مهارت ها و استعداد هایش میتواند در مدت زمان های مختلفی به نمره دلخواهش برسد.