تدریس خصوصی تافل

اگر به دنبال کسب نمره ۹۸ و بالا تر در آزمون تافل هستید در مقاله تدریس خصوصی TOEFL همراه ما باشید.

آزمون تافل(TOEFL) حروف اول عبارت Test of English as a Foreign Language به معنای «آزمون انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی» می باشد. تافل یکی آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی است که توسط موسسه ETS دانشگاه پرینستون برگزار می شود.

اولین بار در سال ۱۹۶۴ میلادی برگزار شد. این آزمون از جمله آزمون هایی است که با آیلتس و PTE  در رقابت است.دانشگاه های بزرگ جهان این آزمون را به عنوان اولین و مهم ترین معیار پذیرش دانشجویان در نظر می گیرند .

ساختار آزمون آیلتس

آزمون تافل شامل ۴ مهارت خواندن، گوش دادن، سخن گفتن و نوشتن است.

این آزمون در سراسر دنیا به ۳ شکل CBT, PBT و iBT برگزار می شود. مدت اعتبار مدرک این آزمون ۲ سال می باشد.

آزمون تافل کامپیوتری یا اینترنتی CBT

بخش اینترنتی یا کامپیوتری آزمون تافل در سال ۱۹۹۸ برای اولین بار برگزار شد.

در این بخش شرکت کننده علاوه بر اینکه آزمون کتبی را سپری کرده است، باید بخش اینترنتی آزمون را که شامل سنجش هر ۴ مهارت اصلی زبان آموز است را بگذراند.

آزمون تافل کتبی یا کاغذی PBT

بخش دیگری از آزمون تافل که تا سال های قبل از ۱۹۹۸ فقط این بخش برگزار میشد، بخش کتبی آن می باشد.

در این آزمون شرکت کننده باید به سوالات بسیار تخصصی که هر چهار مهارت شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن فرد به زبان انگلیسی را می سنجند پاسخ دهد. این آزمون در کاغذ نوشته شده و فرد باید بصورت کتبی به آنها پاسخ دهد.

برای موفقیت در آزمون TOEFL باید تمام تلاشتان را بکنید. یکی از شریع ترین راه ها شرکت در کلاس تدریس خصوصی TOEFL  است .

شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی TOEFL برای افرادی مناسب است میخواهند دوره آموزشی خود را در مدت زمان نسبتا کوتاهی به پایان رسانند.

کلاس های تدریس خصوصی TOEFL با توجه به سطح فعلی شما و نمره مورد نظرتان در آزمون تافل برنامه ریزی و مشخص می شود.

لازم است در ابتدای دوره تعیین سطحی از شما گرفته شود و سطح کنونی تان مشخص گردد و با توجه به سطحتان و نمره مورد نظرتان تعداد جلسات برایتان از سوی مشاورین ما تعیین گردد.

تعداد جلسات برای آمادگی آزمون تافل عموما ۲۰ الی ۷۰ جلسه در بهترین و بدترین شرایط می باشد.

طول و زمان هر جلسه آموزشی ۹۰ دقیقه می باشد و تعداد جلسات داخل هفته به توصیه مشاوران مجموعه ما ۲ الی ۳ جلسه در هفته می باشد که البته بسته به نیاز و سلیقه شما قابل کم و یا زیاد شدن است.

تدریس خصوصی تافل

تدریس خصوصی آنلاین تافل

بعضی افراد علاقه مند به شرکت در کلاس خصوصی تافل  و همچنین ارتباط با اساتید خبره ما هستند ، اما شرایط شرکت در کلاس های حضوری را ندارند ، ما به این افراد کلاس های آنلاین تافل را پیشنهاد میدهیم . این کلاس ها با همان استادی که شما در نظر دارید با بالاترین کیفیت برگزار میشود.

برای اطلاعات بیشتر راجب آزمون تافل مقاله آزمون تافل را مطالعه کنید. مجموعه  Mypte با برگزاری دوره های تدریس خصوصی آیلتس و دوره های تدریس خصوصی PTE توسط اساتید مجرب آماده خدمت رسانی به شما زبان آموزان عزیز است .جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی TOEFL همچنین دوره تعیین سطح میتوانید با مجموعه تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲-۳۱۰۹۸۵۶
۰۲۱-۲۶۴۲۱۳۵۲

آدرس : تهران – خیابان شریعتی – بلوار میرداماد

[yasr_overall_rating size=”large”]